Корисни текстови

Алкохолот и моторите

mala_motor-i-alkohol.jpgВо последните години казните за возење под дејство на алкохол драстично се зголемија со цел да се намалат сообраќајните незгоди предизвикани од пијани возачи односно да се предомислат возачите да пијат кога возат.

Следете нè на:

 
Моторите и алкохолот не одат заедноМоторите и алкохолот не одат заедно

Во последните години казните за возење под дејство на алкохол драстично се зголемија со цел да се намалат сообраќајните незгоди предизвикани од пијани возачи односно да се предомислат возачите да пијат кога возат.

Во секој случај, возењето на мотор под дејство на алкохол е премногу опасно без разлика на казните.

Прво и основно далеку е посмртоносно отколку возење автомобил под дејство на алкохол. Возачите на моторите ја немаат заштита која ја нудат каросериите на возилата, всушност според едно истражување на светската асоцијација за безбедност на патиштата, моторциклистите имаат 26 пати поголема веројатност да загинат во сообраќајна несреќа! Јасно е зошто е тоа така, се работи за причината заради која и возите мотор, слободата на патот, отвореноста. Но истовремено тоа значи и немање воздушни перничиња, појас и разни други безбедносни опции, само асвалт и многу возила околу вас. 

Вториот факт кој укажува на големиот ризик е податокот дека моторциклистите се возачи кои најчесто завршуваат на детоксикација. Во споредба со останатите возачи на било каков тип на возила, моторџиите имале најголем процент на алкохол во крвта при сообраќајните незгоди. 

Трето но не и најмалку важно, управувањето на моторцикл бара многу поголема координираност и спретност отколку управување со автомобил. Кога возите под дејство на алкохол рефлексите ви се успоруваат, погледот ви е заматен и сте помалку координиран.

Имајќи го сево ова во предвид, а знаејќи дека грешката чини живот, никогаш не заборавајте дека алкохолот и моторите НЕ одат заедно.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.