Корисни текстови

Како да го спуштите коленото на асвалтот?

Спуштањето на коленото многу често го преставува „светиот грал“ за многу мотоциклисти и сигурно нема да го заборавите првиот пат кога вашето колено ќе го допре асфалтот.

Следете нè на:

 

Но сепак, тоа не е нешто што секој возач може да го направи едноставно. Ние ќе ви помогнеме и ќе ви дадеме неколку насоки како и вие да го постигнете тоа.

trening motori 65

  1. Вистинска позиција

Идеалната позиција е кога половина од вашиот задник се наоѓа на седиштето, ногата ви е залепена за резервоарот, а коленото насочено нанапред. Горниот дел од телото треба да ви биде над резервоарот, а веќе кога се навалувате главата и рамената треба да ви бидат одалечени од мотоциклот. Важна е и позицијата во која ви се наоѓа стапалото. Кај стапалото од внатрешната страна на мотоциклот, само прстите треба да ви бидат на држачот, додека пак стапалото од надворешната страна треба целосно да ви биде на држачот. Многу возачи се обидуваат да го спуштат само коленото, но тоа воопшто не е потребно доколку телото го поставите на вистинскиот начин.

trening motori 61

  1. Останете во иста позиција

Многу често возачите по излегување од некој свиок се обидуваат прерано да се вратат на средина на седиштето. Со тоа само се нарушува стабилноста на мотоциклот. Кога излегувате од свиок, обидете се да останете во истата позиција колку што можете подолго. Освен доколку не возите на некоја тркачка патека која има долг правец, многу малку време ќе седите на средина на мотоциклот.

  1. Држете ја гаста затворена

Уличните возачи многу често забрзуваат кога влегуваат во свиок, но сепак, кога сте на тркачка патека и кога влегувате во свиок треба да ја држите гаста затворена односно константна. На овој начин, и полесно ќе управувате со мотоциклот.

trening motori 44

4. Бидете побрз кога влегувате во свиок

Кога возите низ свиокот со затворена гас значи дека имате поголема брзина додека сте внатре во свиокот и можеби ќе треба да одберете поголема брзина на пренос. Доколку успеете да ги совладате сите овие работи, тогаш без никаков проблем ќе го „спуштите“ коленото. Вреди да знаете дека тоа што полесно ќе го спуштате коленото, нема да ве направи побрз. Немојте да се фиксирате на тоа бидејќи на тој начин може да почнете да применувате погрешна техника и да бидете многу побавен. Доколку сакате да дознаете нешто повеќе, погледнете го видеото кое можете да го најдете подолу.

Би можело да ве интересира

Пол Еспаргаро има само една цел во текот на зимската пауза: Да оздрави.

На два дена пред официјалното претставување на MotoGP тимот на Honda, Хорхе Лоренцо ќе мора да оди на операција

За Аргентинецот, Николас Кавиглиасо, релито Дакар 2019 беше само второ учество на овој настан. Но и покрај тоа, тој доминираше на поголем дел од трката и со неговата Yamaha YFZ-400 успеа да стигне до првата позиција.

МотоГП тимот на Дукати денеска официјално го претстави Desmosedici GP19.

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.