Корисни текстови

Лево или десно: Која е вашата полоша страна?

Многу возачи засрамено ме имаат прашано едно тешко прашање:  Зошто им е потешко кога вртат десно или лево.  

Следете нè на:

 

Се чини дека многу возачи го имаат овој проблем, и тој е фрустрирачки. Замислете го само тоа чувство кога вртите, таа необјаснива анксиозност која нема никаква причина да се појави. Замислете да се плашите да вртите десно и да живеете во Небраска каде постојано треба да вртите десно за да се приклучите на автопатот. Или да сте тркач кој не може да сврти десно.

Оваа таканаречена „еднонасочна фобија“ - неможноста да свртите десно или лево, не претставува никаква мистериозна болест. Има многу причини поради кој еден возач може да го има овој проблем: Ментална блокада доколку сте имале пад на едната или на другата страна, конфузија при возењето или едноставно, многу малку возење мотоцикл. За среќа, има решение за овој проблем.

Се започнува со тоа да бидете добар сопатник на вашиот мотоцикл. Што прави добриот сопатник? Ништо, тие само седат и уживаат во возењето. Лошиот совозач го следи секое движење на мотоциклот, постојано е вкочанет кога мотоциклот се навалува. Како да го поправите ова кај вас?

Држењето цврсто за мотоциклот можеби ви изгледа инстинктивно, веројатно бидејќи со тоа оддржувате правилна положба на телото. Но колку поисправен седите, толку повеќе треба да се навалите кога влегувате во свиок. А тоа ви ја намалува контролата и ги зголемува можностите за пад.  Зошто да се мачите кога едноставно можете само да го следите мотоциклот. Со ова може дури и да ви биде подобро и да ја зголеми вашата самодоверба и контрола над мотоциклот. На овој начин постои и голема можност дека ќе го победите вашиот страв.

122 1306 01 troy bayliss 0Проблемот со „лошата“ лева или десна страна треба да го решите пред да ја посетите тркачката патека

Едноставни вежби на паркинг, ќе ви покажат многу за начинот на кој вртите.  Најдете некој слободен паркинг и почнете да вежбате. Дали возењето е напнато. Дали употребувате премногу сила наместо да се опуштите за мотоциклот без никаков проблем да го смени правецот на движење? Можеби ќе почувствувате и мала вкочанетост кај вас како се наближувате до максималниот агол на навалување. Генерално, вкочанетоста е честа појава кога возачот не е опуштен на мотоциклот.

Самостојното вежбање не е  доволно за да се реши овој проблем.  Бидејќи природно ни е да се движиме исправено, мислиме дека и со мотоциклот треба да се однесуваме на тој начин. Поради оваа причина, прашајте некој пријател да ве гледа додека вежбате. Или уште подобро, побарајте некој тренер. Сигурен сум дека тој веднаш ќе забележи каде правите грешки.

Размислете внимателно на вашата поврзаност со мотоциклот. Горниот дел од телото нека ви биде олабавен. Опуштете ги рамењата и спуштете ги лактите се додека тие не го допрат резервоарот за гориво. Седнете поназад неколку сантиметри и навалете ја главата малку надолу. Почнете да се чувствувате добро во таа позиција, спојте се со мотоциклот.  Вежбајте правилно вртење на некој паркинг, управувајте со воланот со притисокот во дланките, не ви требаат мускули за тоа. А при вртење, следете го природното движење на мотоциклот. Патем, ако припаѓате во оваа категорија на возачи, треба да сте среќни.  Некои возачи имаат двонасочна фобија. 

Автор: Кеит Код
Извор: motorcyclistonline.com

Би можело да ве интересира

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Зимскиот период е одличен за планирање и подготовка за сезоната која следува, така е и со нашите натпреварувачи на меѓународните трки, а првиот од нив со кого разговараме за идните планови е Слободан Ивчески - Цобо (МК Сакамото).

Макпетрол во својот салон за мотоцикли и мото опрема ги донесе новите модели на јакни од програмата на Spyke.

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.