Корисни текстови

Постарите возачи имаат поголеми шанси да се повредат

Според најновото истражување кое доаѓа од САД, возачите постари од 50 години имаат три пати поголеми шанси да завршат во болница после судар отколку помладите возачи.

Следете нè на:

 

older-bikerПостарите моторџии имаат три пати поголеми шанси да завршат во болница после судар.

Според најновото истражување кое доаѓа од САД, возачите постари од 50 години имаат три пати поголеми шанси да завршат во болница после судар отколку помладите возачи.

Во извештајот се анализирани податоци од периодот помеѓу 2001 и 2008 година и во него биле собрани информации од преку 100 болници кои имаат ургентен оддел. Преку 1.5 милиони мотоциклистички несреќи биле забележани во овој период.

Мотоциклистите постари од 50 години имаат три пати поголеми шанси да завршат во болница, а 2,5 пати поголеми шанси да се здобијат со посериозни повреди во споредба со групата на возраст од 20 до 30 години.

Авторите на студијата велат дека времето потребно да се реагира и слабиот вид се главните фактори против постарите возачи, додека големиот степен на повреди може да се должи на намалената сила на коските.

Има помалку несреќи тука во Велика Британија отколку во САД. Имавме добра обука на возачите во изминативе 40-50 години, додека во САД тоа е поинаку поради големината и различните закони во секоја држава. Исто така возењето под дејство на алкохол е многу поголем проблем таму. Има голем избор на тестови тука. Доколку повторно се одлучите да возите мотор би било добро да поминете обука. Оние кои редовно возат треба и редовно да ги подобруваат своите вештини.изјави Крис Ходер, еден од авторите, во интервјуто за BBC.

Би можело да ве интересира

Крузер линијата на Honda доби уште еден специјален модел за сезоната која престои. Станува збор за 2019 Honda Fury кој ќе се издвои од останатите модели по својот храбар дизајн и ретро изглед.

Без никакво сомневање, Италија би можела да се нарече центар на дизајнерските студија од целиот свет. Ајде одблизу да ја разгледаме Италијанската дизајнерска сцена на мотоцикли.

Гран При комисијата ги одложи до јуни задолжителните хомологациски правила за кацигите.

Во изминативе две години бевме малку изгубени, но сега знаеме по кој правец да се движиме и имаме поголем оптимизам – Валентино Роси.

Кал Кратчлоу вели дека воопшто не чувствува болка во зглобот кога е на мотоциклот но кога ќе се симне од него е друга приказна.

Новите надворешни додатоци на Yamaha и Ducati добија одобрување, вели техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.