Корисни текстови

Преглед: Continental ContiTrailAttack 3

Заменувајќи ги успешните ContiTrailAttack 2, новата, трета генерација пневматици нуди побрзо загревање, подобар контакт со површината при влажни или суви услови, поголема издржливост и агилност. 

Следете нè на:

 

Заменувајќи ги успешните ContiTrailAttack 2, новата, трета генерација пневматици нуди побрзо загревање, подобар контакт со површината при влажни или суви услови, поголема издржливост и агилност. 

Заменувајќи ги успешните ContiTrailAttack 2, новата, трета генерација пневматици нуди побрзо загревање, подобар контакт со површината при влажни или суви услови, поголема издржливост и агилност.  Неговите најблиски ривали се Bridgestone A41s и Michelin Pilot Road Trail 5s. ContiTrailAttack 3 се наоѓа некаде помеѓу TKC70 (60%/40%) и TKC 80s (20%/80%).

Нашиот тест започна на Крит, место познато по интетресните патишта и пријатното време во овој период од годината. Работите не беа онакви какви што посакувавме и речиси целиот ден возевме по влажни патишта. Но и покрај тоа, со TrailAttack 3 поминавме околу 150 километри.

Наместени на последниот R1250GS модел на BMW, пневматиците ни дадоа добро чувство и одличен контакт со површината. Со оглед на предизвикувачката природа и условите на дел од патот, тоа беше и повеќе од добредојдено.

Од компанијата ја потенцираат вредноста на силикатното соединение, ‘RainGrip’  на вакви влажни услови. Покрај ова тракцијата ја подобрува и подлабоката шара на задната гума. Ова исто така го зголемува и животниот век на пневматикот.

Германскиот производител тврди дека гумите ја добиваат потребната температура после поминати  1.5 километри. Дури и посилното притискање на гаста кога излегувате од свиок или пак наглото сопирање нема да ја вклучи контролата на тракцијата или пак ABS системот.

Стабилноста е добра иако во Крит нема многу места каде можете да возите со поголема брзина. Во однос на тоа какви се овие пневматици на лоши временски услови, слободно можеме да им дадеме висока оценка.

Continental ContiTrailAttack3 тестирани во Велика Британија

trailattack3 6 1

И на тестирњето во Велика Бритнија беше многу тешко да најдеме некаков проблем на пнавматиците. Опремени на KTM 1090 Adventure, тие на мотоциклот му даваат агилност. Управувањето е лесно а и контактот со површината е добар.

Длабоко во свиокот можете да притиснете на сопирачките а веднаш потоа и на гаста. Поголемото, 19 инчно тркало кај овие мотоцикли може да ви создаде мала нелагодност при нагло вртење во помалите свиоци, но со Conti немам никаков проблем да го навалам мотоциклот.

'MultiGrip' соединението го има низ целиот профил а исто така има и ветување за поконзистентни перформанси во текот на целиот животен век на гумата. Тие се веќе достапни во продавниците и доаѓаат со широк спектар на големина за да можат одговараат на речиси сите авантуристички мотоцикли.

Цена на еден пар пневматици: 248 фунти.

Лоша страна на Conti

Доколку планирате посериозно оф роуд возење, тогаш е подобро да земете TKC 70 или 80. Нивниот дизајн и шара ги прават идеални за возење по таков терен. TrailAttack 3 се одлични за возење по патиштата полни со чакал во Крит, но нема премногу голема разлика од сите други спортски пневматици наменети за овој вид на возење.

motul makeodnija

Би можело да ве интересира

„Секој возач кој освоил шампионска титула заслужува ваква можност“ – Алберто Пуиг.

Некои приказни се навистина импресивни.

Резултати од Гран При трката на Валенсија. Уште еден импресивен настап на шампионот Марк Маркез.

Според најновите информации кои ни доаѓаат од MotoGP, Repsol Honda го одбра Алекс Маркез да настапи покрај неговиот брат Марк во сезоната 2020.

На почетокот од месецов во Скопје се оддржа првиот Тренинг за безбедно управување мотоцикли во организација на мото клубот Безбедност.

Хорхе Лоренцо ќе се повлече од мото трките.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.