Мотоцикли

Aprilia Caponord 1200 2013

motori caponord-2013-2На саемот „EICMA“ во Милано уште еден модел од групацијата Пијаџо имаше своја презентација. Се работи за моделот „Caponord“ на Априлија, модел кој е замислен како подобрена верзија на фантастичниот „Dorsoduro“.

Следете нè на:

 

piaggio-eicma-24

На саемот „EICMA“ во Милано уште еден модел од групацијата Пијаџо имаше своја презентација. Се работи за моделот „Caponord“ на Априлија, модел кој е замислен како подобрена верзија на фантастичниот „Dorsoduro“.

За новиот модел е карактеристично големото и конфорно седиште, зголемен резервоар кој собира 24 литри бензин и еден тон електроника која треба да им помогне на возачите. Всушност идејата е да се добие Дорсодуро кое ќе биде лесно и забавно за секојдневно возење. На Капонорд како стандардна опрема доаѓа полу-активна суспензија, контрола на пролизгување, ABS и круз контрола. 

piaggio-eicma-22

Промените во агрегатот се минимални, Капонорд развива 126кс и има незначително зголемена моќност, но има подобрување во работата на самиот мотор при низок вртежен момент. Управливост воопшто не е ставен под знак прашање имајќи во предвид со колку електроника доаѓа од фабрика, па Капонорд ќе биде еден од оние мотори кои иако имаат зафатнина од 1200цц, можат лесно да бидат втор мотор за секој возач.

caponord-2013-2

Во техничката спецификација нема информации за тежината на моторот, но доколку се знае дека претходно се шпекулираше со тежина од 200-210кг за сув мотор, додадете го на тоа новиот зголемен резервоар, целата туринг опрема и доаѓате до тежина од околу 250кг што и не е така поволно за мотор на кој му се важни перформансите.

caponord-2013-1

Зошто велиме дека се работи за мотор на кој му се важни перформансите? Капонорд доаѓа опремен со лесни алуминиумски тркала кои се монтираат на RSV4 R (дури ни Aprilia Tuono не доаѓа со нив),  кочниците се составени од дискови со радиус од 320мм (Супербајк спецификација) и Брембо плочки. Суспензијата е целосно подеслива, а полу-активна бидејќи се приспособува на условите на патот, во зависност од дупките и начинот на возење. Туринг опремата предвидува алтернатор со јачина од 690в, визир кој се подесува по висина, појачан заден дел од рамот (заради куферите) и зголеми брзини на менувачот.

Цената за основната верзија на Aprilia Caponord 1200 во Динамикс изнесува 11.500 евра, 11.900 евра е верзијата со електроника на визир и ABS, а туринг верзијата чини 13.000 евра.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.