Мотоцикли

Aprilia RSV4 RF factory works 2018 ни доаѓа со аеродинамични крилца

Развива 215 коњски сили, легален е за возење по илица и за тркање, рачно е изработен од страна фабричките техничари и доаѓа со аеродинамични крилца.

Следете нè на:

 

Работната програма на Aprilia отсекогаш била импресивен дел од целосната постава на Noale, тие го нудат Aprilia RSV4 R FW-GP кој развива 250кс на секој кој може да си го дозволи (160.000 евра). Но за оние од нас кои мораме да работиме за да преживееме, можеби Суперсток верзијата на Aprilia RSV4 RF за 2018 ќе ни биде доволна. Развива 215 коњски сили, легален е за возење по илица и за тркање, рачно е изработен од страна фабричките техничари и доаѓа со аеродинамични крилца.

eicma 2017 1 199 Aprilia RSV4 RF factory works

Aprilia во извештаите за новинарите го преферира изразот „aerodynamic appendages“, но сите знаеме за што зборуваат. Развиени од страна на Aprilia Racing за нивната MotoGP програма, сега и вие можете да имате корист од нивната аеродинамика. Меѓу останатите додатоци се и новите клипови, тркачки издув од Акрапович и „regenerated control unit“ – сето ова е одлично за моторот со моќност од 215 коњски сили.

Кај SSTK1 пакетот, тежината е намалена за дури 10 килограми. Тој има Литиум – Јонски акумулатор, нов резервоар за гориво како и јаглеродни и алуминиумски делови низ целиот мотоцикл.

Сеуште не е позната цената на овој модел во Македонија, но очекувајте информации по завршувањето на саемот во Милано.

Би можело да ве интересира

Крузер линијата на Honda доби уште еден специјален модел за сезоната која престои. Станува збор за 2019 Honda Fury кој ќе се издвои од останатите модели по својот храбар дизајн и ретро изглед.

Без никакво сомневање, Италија би можела да се нарече центар на дизајнерските студија од целиот свет. Ајде одблизу да ја разгледаме Италијанската дизајнерска сцена на мотоцикли.

Гран При комисијата ги одложи до јуни задолжителните хомологациски правила за кацигите.

Во изминативе две години бевме малку изгубени, но сега знаеме по кој правец да се движиме и имаме поголем оптимизам – Валентино Роси.

Кал Кратчлоу вели дека воопшто не чувствува болка во зглобот кога е на мотоциклот но кога ќе се симне од него е друга приказна.

Новите надворешни додатоци на Yamaha и Ducati добија одобрување, вели техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.