Мотоцикли

Дали ќе видиме нов ZX-10R во 2019?

Промените во правилата за емисија на штетни гасови ни сугерира дека ќе имаме нов модел за сезоната 2019

Следете нè на:

 

Неверојатно е какви информации можеш да откриеш во еден навидум обичен документ каков што е CARB. На пример, неодамна објавен документ на интернет страната на Калифорнискиот институт за заштита на воздухот, ни покажува дека моделот на Kawasaki, ZX-10R за 2019 година има малку поголемо нивно на емисија на штетни гасови. Што значи тоа и зошто би можело тоа да биде важно за моделот за сезоната 2019 година.

eicma 2017 1 88

Гледајќи го одблизу, новиот документ открива два ZX-10 модели за сезоната 2019. И двата модели имаат хидро карбонски издув на гасови од 0.12 грама на еден километар. Само за споредба, кај минатогодишните модели оваа бројка изнесуваше 0.1 грам на километар. На прв поглед ова можеби не значи ништо посебно. Но размислете подобро. Што е она што предизвикува поголема емисија на гасови? Дали мотоциклите имаат поголема моќност? Можеби, но никој не може точно да каже.

Она што може со сигурност да се каже е дека Европските верзии на ZX-10R ќе имаат поголема моќност во споредба со своите американски колеги. 197 коњски сили при 13,000 rpm во споредба со 185 коњски сили при 11,500 rpm. Но можеби Kawasaki сака да ги направи Ninja моделите наменети за американскиот пазар со иста моќност како и Европските верзии. Тоа би било интересно, нели? Кој не би сакал поголема моќност.

Последен пат кога зборувавме за Ninja моделите беше во 2016 година. Тогаш напоменавме дека 2016 Kawasaki ZX-10R е следниот чекор во развојот на супербајк моделите. Прилично храбра објава но стоиме зад тоа што го кажавме. Но можеби со новиот модел и додатокот за намалување на емисијата на штетни гасови, гледаме нова еволуција.

Ако слушнеме нешто ново за ова, а тоа сигурно ќе се случи во следниот период, секако дека ќе ве информираме.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.