Мотоцикли

Honda Forza 300 2018

На својот популарен скутер, Forza 300, Honda му обезбеди радикална промена за сезоната 2018. Сега тој е полесен, помал и по спортски.

Следете нè на:

 

Тежината е намалена за 12 килограми благодарение на новата рамка која има поостра геометрија и помало растојание меѓу тркалата со цел да се зголеми агилноста. Компанијата исто така ја зголеми и висината на седиштето за 62mm со цел да се подобри прегледноста.

honda forza 300 sta

Моторот со водено ладење кој има зафатнина од 279cc е ист како и кај SH300i. Тој развива 24,8 кс при 20 ft.lb. Максималната брзина изнесува 130 километри на час, а од Honda велат и дека е подобрена потрошувачката на гориво и дека сега со полн резервоар, кој зафаќа 11.5 литри, можете да поминете повеќе од 320 километри.

honda forza key

Во однос на технологијата, Forza сега има контрола на тракцијата која може да се вклучи или исклучи во зависност од желбата на возачот како и електричен екран кој исто така може да се исклучи по потреба.

honda froza light

Под седиштето има простор да сместите две кациги, а на предниот дел на мотоциклот има 12 волтен приклучок за полнење. Додадете ги на ова и новиот изглед како и поголемото задно тркало кое сега има 14 инчи и добивате значително подобрување.

honda froza switch

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.