Мотоцикли

Honda TRX500FM6

Како единствениот ATV на пазарот кој има мануелен менувач и IRS, TRX500FM6 ни нуди неверојатна комбинација на квалитети кои обезбедуваат одлична контрола и голема сигурност.

Следете нè на:

 

Вовед

Овој модел, покрај тоа што има мануелен менувач и агресивен изглед, го има и легендарниот мотор од 475cc со директно вбризгување, нова шасија како и независна задна суспензија. Нуди одличен комфор при возење, добра суспензија како и електрично управување. Сите овие работи го прават неверојатно забавен.

Легендарниот мотор кој можеме да го најдеме кај Honda 500 класата е подобрен и сега има поголема моќност.

DSC 0094

Мотор

Како надополнување на Programmed Fuel Injection системот на Honda, имаме подобра реакција на гаста, подобар пренос на моќноста, а исто така е подобрена и потрошувачката на гориво. TraxLok® 2WD/4WD системот на Honda нуди 2WD, 4WD и 4WD режими со цел подобра тракција.

Новата предна суспензија има 185mm додека пак двојната, задна, суспензија нуди подобра амортизација.

Тие можат да се прилагодат во зависност од условите во кои возите како и вкупната тежина. Напред има 190mm двојни хидраулични дискови а позади 170mm хидраулични диск сопирачки.

Останати карактеристики

Просторот за багаж сега е поголем и обезбедува простор за складирање на опрема во тежина од 45 кг напред и 85 кг позади. Седиштето е потенко и помеко со цел подобра комоција додека возите. На новиот дигитален екран ќе можете да видите кога е време да го однесете мотоциклот на редовен сервис.

Безбедност

Се препорачува за возачи кои се постари од 16 години. Од Honda препорачуваат сите возачи на вакви модели да поминат специјална обука и внимателно да го прочитаат упатстото кое доаѓа заедно со мотоциклот.

Цена

Во Хонда салонот на Макпетрол овој модел може да се купи по цена од 9.190 евра

Би можело да ве интересира

Крузер линијата на Honda доби уште еден специјален модел за сезоната која престои. Станува збор за 2019 Honda Fury кој ќе се издвои од останатите модели по својот храбар дизајн и ретро изглед.

Без никакво сомневање, Италија би можела да се нарече центар на дизајнерските студија од целиот свет. Ајде одблизу да ја разгледаме Италијанската дизајнерска сцена на мотоцикли.

Гран При комисијата ги одложи до јуни задолжителните хомологациски правила за кацигите.

Во изминативе две години бевме малку изгубени, но сега знаеме по кој правец да се движиме и имаме поголем оптимизам – Валентино Роси.

Кал Кратчлоу вели дека воопшто не чувствува болка во зглобот кога е на мотоциклот но кога ќе се симне од него е друга приказна.

Новите надворешни додатоци на Yamaha и Ducati добија одобрување, вели техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.