Мотоцикли

Honda TRX500FM6

Како единствениот ATV на пазарот кој има мануелен менувач и IRS, TRX500FM6 ни нуди неверојатна комбинација на квалитети кои обезбедуваат одлична контрола и голема сигурност.

Следете нè на:

 

Вовед

Овој модел, покрај тоа што има мануелен менувач и агресивен изглед, го има и легендарниот мотор од 475cc со директно вбризгување, нова шасија како и независна задна суспензија. Нуди одличен комфор при возење, добра суспензија како и електрично управување. Сите овие работи го прават неверојатно забавен.

Легендарниот мотор кој можеме да го најдеме кај Honda 500 класата е подобрен и сега има поголема моќност.

DSC 0094

Мотор

Како надополнување на Programmed Fuel Injection системот на Honda, имаме подобра реакција на гаста, подобар пренос на моќноста, а исто така е подобрена и потрошувачката на гориво. TraxLok® 2WD/4WD системот на Honda нуди 2WD, 4WD и 4WD режими со цел подобра тракција.

Новата предна суспензија има 185mm додека пак двојната, задна, суспензија нуди подобра амортизација.

Тие можат да се прилагодат во зависност од условите во кои возите како и вкупната тежина. Напред има 190mm двојни хидраулични дискови а позади 170mm хидраулични диск сопирачки.

Останати карактеристики

Просторот за багаж сега е поголем и обезбедува простор за складирање на опрема во тежина од 45 кг напред и 85 кг позади. Седиштето е потенко и помеко со цел подобра комоција додека возите. На новиот дигитален екран ќе можете да видите кога е време да го однесете мотоциклот на редовен сервис.

Безбедност

Се препорачува за возачи кои се постари од 16 години. Од Honda препорачуваат сите возачи на вакви модели да поминат специјална обука и внимателно да го прочитаат упатстото кое доаѓа заедно со мотоциклот.

Цена

Во Хонда салонот на Макпетрол овој модел може да се купи по цена од 9.190 евра

Би можело да ве интересира

„Се обидовме да работиме на електрониката. Исто така најдовме и подобар баланс во споредба со минатата година. Мотоциклот работи подобро.“ - Валентино Роси.

Се повеќе и повеќе земји ширум светот сакаат да станат дел од MotoGP.

„Не е случајност и не се работи само за една трка. Од минатата година на патеките во Мисано и Арагон, постојано се наоѓаме блиску до подиумот“ – Давиде Бривио.

Мојата главна цел е да се обидам и да дојдам до место во некој фабрички тим. Би сакал тоа да биде Ducati.

Организаторите на релито Дакар објавија дека познатата трка од Јужна Америка ќе се префрли во Саудиска Арабија.

„Имавме поинаков проблем во споредба со вчера“ – лошиот старт на сезоната за Хорхе Лоренцо продолжи и на патеката во Тексас.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.