Мотоцикли

Kawasaki Ninja Z900RS Cafe 2018

Kawasaki остави силен впечаток на мото шоуто кое се оддржа во Токио откако дебитираше со новиот Z900RS стандард. Работата е едноставна, го земате квалитетниот Kawasaki Z900 уличен мотоцикл и му давате ретро стил.

Следете нè на:

 

Kawasaki остави силен впечаток на мото шоуто кое се оддржа во Токио откако дебитираше со новиот Z900RS стандард. Работата е едноставна, го земате квалитетниот Kawasaki Z900 уличен мотоцикл и му давате ретро стил.

eicma 2017 1 89Kawasaki Ninja Z900RS Cafe 2018

Конечниот резултат е нешто што изгледа на постар Kawasaki Zephyr но опремен со нови сопирачки, суспензија и контрола на тракцијата. Сега гледаме дека Kawasaki веќе планира и да ја прошири линијата откако дебитираше и Kawasaki Ninja Z900RS Cafe 2018.

Овој мотоцикл е одличен за оние возачи кои го сакаат изгледот на постарите мотоцикли но кои работат како сосема нова машина. А главните карактеристики на 2018 Kawasaki Ninja Z900RS Cafe не се премногу далеку од моделот од кој што потекнува. Развива 110кс (Z900 има 125кс) и мотор со зафатина од 948cc. Kawasaki Ninja Z900RS Cafe тежи 215 килограми. Тој има LED светла, а контролата на тракцијата има само два сетинга.

Предните сопирачки се 300mm дискови споени со радијални клипови и радијален цилиндар. Вилушките од 41mm се целосно прилагодливи, а и задниот амортизер може да се прилагоди. Се уште не се знае која ќе биде цената во Македонија и кога ќе биде достапен но сигурни сме дека Динамикс нема да ја пропуштат шансата да го понудат и овој атрактивен модел.

Би можело да ве интересира

Крузер линијата на Honda доби уште еден специјален модел за сезоната која престои. Станува збор за 2019 Honda Fury кој ќе се издвои од останатите модели по својот храбар дизајн и ретро изглед.

Без никакво сомневање, Италија би можела да се нарече центар на дизајнерските студија од целиот свет. Ајде одблизу да ја разгледаме Италијанската дизајнерска сцена на мотоцикли.

Гран При комисијата ги одложи до јуни задолжителните хомологациски правила за кацигите.

Во изминативе две години бевме малку изгубени, но сега знаеме по кој правец да се движиме и имаме поголем оптимизам – Валентино Роси.

Кал Кратчлоу вели дека воопшто не чувствува болка во зглобот кога е на мотоциклот но кога ќе се симне од него е друга приказна.

Новите надворешни додатоци на Yamaha и Ducati добија одобрување, вели техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.