Мотоцикли

Kawasaki Ninja Z900RS Cafe 2018

Kawasaki остави силен впечаток на мото шоуто кое се оддржа во Токио откако дебитираше со новиот Z900RS стандард. Работата е едноставна, го земате квалитетниот Kawasaki Z900 уличен мотоцикл и му давате ретро стил.

Следете нè на:

 

Kawasaki остави силен впечаток на мото шоуто кое се оддржа во Токио откако дебитираше со новиот Z900RS стандард. Работата е едноставна, го земате квалитетниот Kawasaki Z900 уличен мотоцикл и му давате ретро стил.

eicma 2017 1 89Kawasaki Ninja Z900RS Cafe 2018

Конечниот резултат е нешто што изгледа на постар Kawasaki Zephyr но опремен со нови сопирачки, суспензија и контрола на тракцијата. Сега гледаме дека Kawasaki веќе планира и да ја прошири линијата откако дебитираше и Kawasaki Ninja Z900RS Cafe 2018.

Овој мотоцикл е одличен за оние возачи кои го сакаат изгледот на постарите мотоцикли но кои работат како сосема нова машина. А главните карактеристики на 2018 Kawasaki Ninja Z900RS Cafe не се премногу далеку од моделот од кој што потекнува. Развива 110кс (Z900 има 125кс) и мотор со зафатина од 948cc. Kawasaki Ninja Z900RS Cafe тежи 215 килограми. Тој има LED светла, а контролата на тракцијата има само два сетинга.

Предните сопирачки се 300mm дискови споени со радијални клипови и радијален цилиндар. Вилушките од 41mm се целосно прилагодливи, а и задниот амортизер може да се прилагоди. Се уште не се знае која ќе биде цената во Македонија и кога ќе биде достапен но сигурни сме дека Динамикс нема да ја пропуштат шансата да го понудат и овој атрактивен модел.

Би можело да ве интересира

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Зимскиот период е одличен за планирање и подготовка за сезоната која следува, така е и со нашите натпреварувачи на меѓународните трки, а првиот од нив со кого разговараме за идните планови е Слободан Ивчески - Цобо (МК Сакамото).

Макпетрол во својот салон за мотоцикли и мото опрема ги донесе новите модели на јакни од програмата на Spyke.

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.