Мотоцикли

Најавени нова Honda CRF450L и CRF250RX

Honda  ја поднови линијата CRF за сезоната 2019 со две нови машини. Меѓу нив се улична верзија на познатиот CRF450 како и RX, крос-кантри верзија на CRF250.

Следете нè на:

 

Моделот CRF450 ќе користи подобрена верзија на CRF450R како основа, а додадени му се LED светла, поголем резервоар и странични држачи.

Овој модел исто така ќе можете да го користите подолго пред да го однесете на редовен сервис. Првиот е закажан откако ќе поминете 32 илјади километри. За жал, моќноста на моделот е намалена и тој има само 24.6 коњски сили.

CRF450L 01

А со цел да биде идеална крос-кантри машина, моделот CRX250RX има 18 инчно предно тркало, резервоар кој собира 8.5 литри и помека суспензија во споредба со мотокрос верзијата.

CRF450L 02

Веќе постоечките модели, CRF450RX и R, исто така ќе добијат подобрување, пред се во однос на моќноста и бројот на вртежи. Покрај ова, верзијата R ќе има помала тежина за речиси еден килограм во споредба со претходниот модел. Подобрувањето на бројот на вртежи кај моделите CRF250 доаѓа преку ревизија на гаста, влезните и издувните профили.

Би можело да ве интересира

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Зимскиот период е одличен за планирање и подготовка за сезоната која следува, така е и со нашите натпреварувачи на меѓународните трки, а првиот од нив со кого разговараме за идните планови е Слободан Ивчески - Цобо (МК Сакамото).

Макпетрол во својот салон за мотоцикли и мото опрема ги донесе новите модели на јакни од програмата на Spyke.

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.