Мотоцикли

Нов Piaggio MP3 350 и 500

Piaggio објави нова верзија на MP3 со значителни подобрувања на моделот 500 како и целосно нов модел 350.

Следете нè на:

 

Компанијата го одбра главниот град на Франција, Париз да биде домаќин на претставувањето на нивниот нов скутер на три тркала. Ова е логична одлука со оглед на тоа дека речиси 60 проценти од продажбата на овие скутери е во Франција. Воопшто не зголемуваме кога велиме дека Французите го обожуваат овие скутери.

piaggiomp3 770x433

Веќе сме запознаени со моделот 500. Овој пат тој доби значителни подобрувања, меѓу кои се променетиот дизајн, ново седиште, нов потпирач и држачи за сопатникот.

Перформансите исто така се подобрени. MP3 500 има 493cc, едно-цилиндричен мотор кој според компанијата има за 14 проценти поголем моќност во споредба со неговиот претходник. Тој исто така има и подобра потрошувачка на гориво.

Во Европа, MP3 500 го има во Бизнис и Спортска верзија. Бизнис моделот има Tom Tom навигација како и хромирани, сиви елементи. Спортската верзија која е достапна во САД има предни диск сопирачки и задна суспензија.

0 Well laid out Cockpit of the MP3 500

Жителите на САД нема да имаат можност да го видат новиот 350. Тој е опремен со едно-цилиндричен, четири тактен мотор кој има 30.6 коњски сили. Тој исто така ги има и сите оние додатоци кои го подобруваат возењето на сопатникот и кои ги има кај верзијата 500.

Сите верзии на MP3 имаат CVT како и ABS. 

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.