Мотоцикли

Ова е новиот 2018 V-Special скутер на Lambretta

После долги години Италијанската компанија ни претстави нов, нео-ретро скутер. Запознајте го V-Special, првиот скутер на компанијата во 21-от век.

Следете нè на:

 

Новиот Lambretta V-Specia е токму она што го барате доколку сакате скутери кои имаат ретро изглед, а сметате дека Vespa не е за вас.

Самиот дизјан на мотоциклот, кој е направен во соработка меѓу познатата KISKA и Италијанската Ламбрета заедница, претставува синтеза на класични елементи со модерно толкување. Оваа машина ги има имињата V50, V125 и V200.

this is lambrettas new 2018 v special scooter 119087 1

Како што сугерираат самите имиња, верзијата V50 е опремена со 49.5 cc,  4 – тактен мотор кој има воздушно ладење и кој има 3.5 коњски сили. Тој е во согласност со Euro 4 стандардот, има електричен стартер и може да достигне брзина од 45 km/h.

Верзијата од 125cc има 10 кс додека пак поголемиот модел од 200 cc има 12 кс. Сите модели користат CVT, а финалната трансмисија се одвива со помош на ланец.

this is lambrettas new 2018 v special scooter 11

Само моделот V50 има „rear drum“ сопирачка додека пак другите модели се опремени со диск сопирачки кои се управуваат со помош на комбиниран систем за сопирање и кои се полесни за управување. Меѓу другите додатоци се и LED светлата, полнач од 12 волти, голем простор за багаж под седиштето и LCD панел кој поддржува Bluetooth.

this is lambrettas new 2018 v special scooter 1

Една од карактеристиките на Ламбрета е двослојниот страничен панел кој има 1.2 милиметри челична структура инспирирана од воздухопловната индустрија. Постојат гласини и дека следната година компанијата на пазарот ќе претстави и електрична верзија на скутерите.

Се чини дека во компанијата е влезена голема инвестиција бидејќи нивните планови не завршуваат тука. Заедно со овие сутери, Ламбрета работи и на класиците GP 200 и SX 200 кои ќе ги има и во Euro 4 и во електрична верзија.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.