Мотоцикли

Почнаа да се појавуваат гласини за новата Aprilia RSV4

Aprilia RSV4 оваа година прославува 10 години но и покрај целиот тој период, V4 супербајк останува една од најдобрите машини.

Следете нè на:

 

Дел од тоа се должи на фактот дека RSV4 е врвно направен мотоцикл. Покрај тоа, тој е првиот супербајк кој користи IMU во комбинација со контрола на тракцијата, а плус е и еден од првите мотоцикли кој имаше „ride-by-wire“.

Другиот дел на кој се должи доминацијата на Априлија е тоа дека Италијанската компанија секои две години го подобрува RSV4. А сега, ако веруваме на гласините, промени ќе има и кај моделот за сезоната 2019.

aprilia rsv4 factory engine motor cutaway

Според информациите кои ги пренесе GPOne, Aprilia RSV4 ќе доживее значителни промени во 2019 година, а дури би можело и да се смета за комплетно нов модел. Се верува дека моделот ќе има поголема моќност, нешто помеѓу 215 и 220 коњски сили. За да го постигнат ова, Aprilia искористила стратегија која доаѓа директно од нивните ривали Ducati, а најверојатно ќе има и два мотори.

Едниот ќе биде исклучиво наменет за трки и ќе остане во опсегот од 1,000cc. Другиот мотор пак ќе има зголемување кое сега ќе изнесува 1,100cc, нешто слично како и кај актуелниот Tuono V4.

А со новите спецификации доаѓа и новата шасија. Иако се базира на актуелниот алуминиумски дизајн, се верува дека новата шасија ќе биде поцврста за да може да го издржи зголемувањето на моќноста. Исто така се очекува и намалување на тежината за околу 4.5 килограми.

Нашите извори наведуваат дека Aprilia планира во следните години да воведе неколку аеродинамични делови кај RSV4. Според извештаите на GPOne, моделот би можел да се најде на пазарот најрано кон средината на 2019 година, а ќе имаме прилика да го видиме на саемот за мотори ЕИЦМА во Милано оваа година.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.