Мотоцикли

Прво возење: Honda CB125R

Заменувајќи го CBR125R, верзијата CB додава доза на софистицираност на целата класа. Тој нуди изглед и компоненти на голем мотоцикл кој во суштина е исклучително лесен и со полн резервоар можете да поминете речиси 500 километри.

Следете нè на:

 

Моделот CB125R на Honda е нивниот последен излет во исклучително конкурентната спортска 125cc класа и е наменет за новите возачи. Заменувајќи го CBR125R, верзијата CB додава доза на софистицираност на целата класа. Тој нуди изглед и компоненти на голем мотоцикл кој во суштина е исклучително лесен и со полн резервоар можете да поминете речиси 500 километри.

cb125r1

Во срцето на CB125R се наоѓа 2v SOHC едно цилиндричниот мотор кој произведува 13.1 коњски сили. Иако во споредба со своите конкуренти, кај оваа верзија моќноста е помала, она што го нуди е сосема доволно за возење низ град.

Испораката на моќта е линеарна и предвидлива издигнувајќи се до 11.000 вртежи во минута. Звукот кој го произведува овој мотоцикл е навистина добар пред се благодарение на издувот кој го дизајнираше Honda и кој има за цел да им помогне на младите возачи. Како надополнување на ова има и LCD екран кој е многу лесен за ракување.

CB е одличен за возење низ град и за поискусните возачи. Тој ја дели истата рамка и 41mm Showa вилушка како и моделот CB300R кој наскоро треба да се најде на пазарот. Мотоциклот е навистина удобен, а неговата тежина изнесува 125.8 килограми. Но и доколку го возите надвор од градот, овој мотоцикл има што да ви покаже.

За жал, периодот кој го поминав со CB не помина без проблеми, а неколку пати мотоциклот едноставно не сакаше да префрли во прва брзина. Плус, предниот дел на мотоциклот не го нуди она чувство на безбедност кое им е потребно на младите возачи. Но и покрај овие работи, CB125R навистина вреди и се очекува да стане еден од нај популарните градски мотоцикли за почетници во Европа.

cb125r2

Факти...

Мотор: 125cc 2v 

Рамка: Челик

Висина на седиштето: 816mm

Суспензија: 41mm телескопска, превртена вилушка и единечен заден амортизер кој не се прилагодува

Предни сопирачки: 296mm единечен диск

Боја: Бела, Црвена, Црна и Сива

Достапен во продавниците од почетокот на април 2018

Моќност: 13.1bhp@10,000rpm

Број на вртежи: 7.4ftlb@8000rpm

Тежина: 125.8 кг

Капацитет на резервоарот: 10.1 литар

cb125r3

Извор: motorcyclenews.com

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.