Мотоцикли

Специјална верзија на Sei Giorni Веспа се појави во Италија

Веспа само што претстави нова специјална верзија наречена Sei Giorni, или преведено, „Шест дена“. Оваа лимитирана верзија беше креирана со цел да се одадде почит на оригиналната „Six Days“ Веспа спорт која во 1951 година ја освои интернационалната „Six Days of Varese“ награда.

Следете нè на:

 

Веспа само што претстави нова специјална верзија наречена Sei Giorni, или преведено, „Шест дена“. Оваа лимитирана верзија беше креирана со цел да се одадде почит на оригиналната „Six Days“ Веспа спорт која во 1951 година ја освои интернационалната „Six Days of Varese“ награда.

Базирана врз основа на актуелната Веспа GTS, стилот на новиот модел е во согласност со класичниот стил на компанијата. Се карактеризира со светло сместено на предниот браник како и специјално дизајнирани рачки чијашто инспирација потекнува од оригиналната верзија.

special edition vespa sei giorni shows up in italy 6

Дисплејот со податоци исто така е инспириран од оригиналната верзија на скутерот и содржи аналоген брзинометар. Сепак, тој е опремен и со најнова технологија која на возачот му обезбедува голем број на информации.

Веспата „Sei Giorni“ исто така има единечно кожно седиште како и специјални „Vespa Racing Team“ обележја, односно затемнети тркала, издув, панели како и уште неколку други додатоци како што се LED светла и ABS сопирачки.

Но на веспата можат да се додадат уште голем број на додатоци како што се поголемо ветробранско стакло, предна и задна торба, направа за заштита од крадци како и Tom Tom Vio GPS уред.

Моделот е направен од нерѓосувачки челик и е одличен за движење низ град но исто така и за кратки релации надвор од градот. Опремен е со модерен 300cc Euro 4 мотор кој има течно ладење и кој може да произведе 21 коњски сили како и 22 Nm при 5000 rpm. Тој исто така има и електричен стартер CVT како и 8.5 литарски резервоар. Единствена непозната работа засега е неговата цена но претпоставуваме дека ќе изнесува неколку илјади евра повеќе отколку стандардниот модел.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.