MotoGP

Доминација на Дукати на последниот ден од тестот во Сепанг

На последниот ден од првиот официјален пред сезонски тест кој се одржа на патеката Сепанг проследивме доминација на Дукати.

Следете нè на:

 

На последниот ден од првиот официјален пред сезонски тест кој се одржа на патеката Сепанг проследивме доминација на Дукати.

На последниот ден од тестирањето во Сепанг го видовме најбрзиот круг било кога извозен на малезиската патека. Данило Петручи забележа време од 1м 58.239с и беше предводник на Дукатистите кои доминираа денеска. Зад него се најде Франческо Бањаиа следен од Џек Милер и Андреа Довициозо.

 ax20739 uc70494 high.gallery full top lg

Италијанецот го забележа најдоброто време со постоечкиот мек пневматик на Мишелин, а новата компонента (која треба да се користи во 2019) беше користена од останатите возачи кои забележаа за нив најдобри времиња. Петручи доживае пад за време на тестот на новиот аеродинамичен оклоп, па потоа го користеше стандардниот.

gg772410Агресивен изглед на новите аеродинамични оклопи на Дукати

Маверик Вињалес на Јамаха забележа петто време, тој исто како и Довициозо имаше прилика да ги тестира новите оклопи, нешто што претходно го направија тимовите на Сузуки и КТМ, а за новиот изглед на Априлија и Хонда ќе почекаме до следниот тест.

772436Јамаха ги тестираше новите аеродинамични оклопи

Поз ВозачТимНајбрз кругРазликаКругови
1   PETRUCCI, Danilo Mission Winnow Ducati 1:58.239   10 / 32
2   BAGNAIA, Francesco Alma Pramac Racing 1:58.302 0.063 11 / 21
3   MILLER, Jack Alma Pramac Racing 1:58.366 0.127 12 / 47
4   DOVIZIOSO, Andrea Mission Winnow Ducati 1:58.538 0.299 11 / 36
5   VIÑALES, Maverick Monster Energy Yamaha MotoGP 1:58.644 0.405 8 / 79
6   CRUTCHLOW, Cal LCR Honda CASTROL 1:58.780 0.541 17 / 61
7   ESPARGARO, Aleix Aprilia Racing Team Gresini 1:59.022 0.783 11 / 52
8   MORBIDELLI, Franco Petronas Yamaha SRT 1:59.141 0.902 8 / 66
9   NAKAGAMI, Takaaki LCR Honda IDEMITSU 1:59.148 0.909 21 / 61
10   ROSSI, Valentino Monster Energy Yamaha MotoGP 1:59.155 0.916 9 / 62
11   MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 1:59.170 0.931 4 / 39
12   RINS, Alex Team SUZUKI ECSTAR 1:59.180 0.941 14 / 75
13   BRADL, Stefan Honda Test Team 1:59.368 1.129 13 / 57
14   RABAT, Tito Reale Avintia Racing 1:59.485 1.246 9 / 41
15   MIR, Joan Team SUZUKI ECSTAR 1:59.486 1.247 25 / 53
16   QUARTARARO, Fabio Petronas Yamaha SRT 1:59.497 1.258 13 / 77
17   ZARCO, Johann Red Bull KTM Factory Racing 1:59.640 1.401 15 / 44
18   ESPARGARO, Pol Red Bull KTM Factory Racing 1:59.751 1.512 14 / 57
19   OLIVEIRA, Miguel KTM Tech 3 Racing 1:59.949 1.710 9 / 38
20   ABRAHAM, Karel Reale Avintia Racing 2:00.378 2.139 22 / 36
21   SYAHRIN, Hafizh KTM Tech 3 Racing 2:00.766 2.527 9 / 21
22   GUINTOLI, Sylvain Suzuki Test Team 2:00.990 2.751 3 / 56
23   SMITH, Bradley Aprilia Racing Factory Team 2:00.995 2.756 54 / 56
24   KALLIO, Mika Red Bull KTM Factory Racing Test Team 2:01.020 2.781 4 / 38
25   TEST 2, Yamaha Yamaha Test Team 2:01.243 3.004 3 / 43
26   TEST 1, Yamaha Yamaha Test Team 2:01.719 3.480 5 / 49
NC   IANNONE, Andrea Aprilia Racing Team Gresini      
NC   TSUDA, Takuya Suzuki Test Team      

motul makeodnija

Би можело да ве интересира

Вејн Рејни повторно седна на мотоциклот. Овојпат заедно со Кени Робертс и Еди Лосон настапи на патеката во Suzuka, нешто што се нема случено од 1993 година.

Во изминативе две години, BMW тивко работи на мотоцикл кој ќе има електричен погон.

Погледнете како Хамилтон вози со мотоциклот на Роси а Италијанецот настапува со болидот на Mercedes.

HOREX, Германскиот производител на мотоцикли се потпира на лубрикатните на Motul за нивните моќни V6 мотори.

Првиот човек на Yamaha, Лин Џарвис, сака да го задржи Маверик Вињалес во тимот и по завршувањето на сезоната 2020. Ваквата реакција следи откако се појавија гласини дека би можел да премине во Ducati во сезоната 2021.

„Доколку останеше малку подолго мислам дека ќе успееше. Но целосно ја разбирам неговата одлука.“ - Кал Кратчлоу

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Листа на мото настани

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.