MotoGP

Еспергаро: „Стапката на неуспех на Aprilia е неприфатлива“

Алеш Еспаргаро вели дека му било ветена „револуција“ од страна на тимот по серијата механички проблеми кои ги имаше на првите неколку трки од сезоната

Следете нè на:

 

На последниот круг од трката во Катар, мотоциклот на Еспаргаро остана без гориво, а Шпанецот мораше предвреме да ја заврши и трката во Аргентина поради механички проблеми. Порано ја заврши и трката во Херез, а од Aprilia изјавија дека тоа било поради олабавена завртка.

Еспаргаро вели дека е неприфатливо, три од првите четири трки во сезоната да се завршат предвреме и додава дека се обидува на секој можен начин да остане позитивен.

20182F052FAleix Espargaro Aprilia Racing Team Gresini 1

„Не сум гневен но сум разочаран бидејќи на три трки имавме механички проблеми,“ вели Еспаргаро кој оваа сезона само еднаш успеа да заврши на десетото место, а тоа се случи на трката во Остин.

„Ова е фабрички тим. Да бевме на петнаесетата или пак на осумнаесетата позиција тие немаше да бидат среќни и затоа мора да вложат повеќе и да разберат зошто се случува ова. Неприфатливо е три повлекувања поради механички проблеми. Позитивен сум како личност но навистина не знам како да најдам сила за и понатаму да бидам расположен.“

28 годишниот возач смета дека можел да се бори за место на подиумот на трката во Херез.

„После несреќата која ја имаа Довициозо, Лоренцо и Педроса, сигурен сум дека ќе можевме да дојдеме до место на подиумот. Утрово извозев 25 круга и успеав да останам во времето од 1 минута и 39 секунди. Сигурен сум дека можам да имам исто време и на трката, а возачите кои се најдоа на подиумот имаа време од 1 минута и 40 секунди.“

Еспаргаро е убеден дека би бил многу поконзистентен и би можел да се бори за првите места доколку има подобар мотоцикл.

„Не сакам да зборувам вакви работи но во моментов се чувствувам навистина силно и мислам дека многу малку возачи се подобри од мене на патеката. Само потребен ми е добар мотоцикл и мислам дека ќе можам да бидам меѓу најдобрите возачи. Но секогаш имаме некаков проблем.“

Шпанецот признава дека Aprilia му ветила „револуција“ по последниот неуспех.

„Не знам што точно се случи но да бидам искрен не сум ни премногу заинтересиран. Знам дека  и тимот се чувствува лошо, исто како и јас. Ми ветија дека ќе имам нешто посебно и сега се обидуваат да го откријат проблемот кај мотоциклот.“

„Навистина верувам во нив и сакам тимот да се најде на подиумот.“

 

Би можело да ве интересира

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Зимскиот период е одличен за планирање и подготовка за сезоната која следува, така е и со нашите натпреварувачи на меѓународните трки, а првиот од нив со кого разговараме за идните планови е Слободан Ивчески - Цобо (МК Сакамото).

Макпетрол во својот салон за мотоцикли и мото опрема ги донесе новите модели на јакни од програмата на Spyke.

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.