Француската компанијата на трката ќе донесе меки, средни и тврди пневматици, симетрични предни гуми и асиметрични задни гуми. Истата комбинација на компоненти ќе ја имаат и пневматиците за дожд со оглед на непредвидливите временски услови.
Откако ја научија лекцијата од минатата година, шефот на Michelin, Пиеро Томаси вели дека нивната цел овој викенд е едноставна, да бидат уште побрзи.
„По последните три трки, каде што моравме да се подготвиме за целосно нова подлога, добро е што се враќаме на патека која ја познаваме подобро. Минатата година пред трката имавме можност да тестираме во Ле Ман и тоа ни помогна да имаме успешен викенд, пневматиците одлично се покажаа и успеавме да урнеме неколку рекорди.“
„Тоа очигледно е нашата цел и за оваа година и навистина е важно за Michelin да има добар настап пред домашната публика. Ле Ман не е премногу тешка патека но сепак ви треба гума која ќе ви обезбеди добра контрола и стабилност при сопирање.“
Би можело да ве интересира
Крузер линијата на Honda доби уште еден специјален модел за сезоната која престои. Станува збор за 2019 Honda Fury кој ќе се издвои од останатите модели по својот храбар дизајн и ретро изглед.
Без никакво сомневање, Италија би можела да се нарече центар на дизајнерските студија од целиот свет. Ајде одблизу да ја разгледаме Италијанската дизајнерска сцена на мотоцикли.
Гран При комисијата ги одложи до јуни задолжителните хомологациски правила за кацигите.
Во изминативе две години бевме малку изгубени, но сега знаеме по кој правец да се движиме и имаме поголем оптимизам – Валентино Роси.
Кал Кратчлоу вели дека воопшто не чувствува болка во зглобот кога е на мотоциклот но кога ќе се симне од него е друга приказна.
Новите надворешни додатоци на Yamaha и Ducati добија одобрување, вели техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ.