MotoGP

MotoGP: Објавена првична верзија на календарот за 2019 година

MotoGP ја објави првичната верзија на календарот за сезоната 2019.

Следете нè на:

 

Шампионатот кој ќе содржи 19 трки нема некои значителни промени. Првата трка ќе стартува во Катар на 10-ти Март, а последната ќе се вози во Валенсија на 17-ти Ноември. Следната сезона исто така нема да има нови трки со оглед на тоа дека Финска и Мексико беа приморани да го одложат влегувањето во шампионатот.

714940

Најголема промени има кај трките кои ќе се возат едно по друга. Во првата група се Мизано, Арагон и Асен додека пак Захсенринг ќе им се приклучи на трките во Брно и во Австрија. Ваквата промена доаѓа откако возачите се пожалија на згуснатиот распоред. Досега имаше само две Европски трки кои доаѓаа една по друга, со што се кратеше и летната пауза на само две недели.

00001

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.