MotoGP

Валентино Роси: „Yamaha се потпира на судбината бидејќи ќе бидат потребни неколку месеци да се решат проблемите“

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Следете нè на:

 

Роси призна дека главен проблем е електрониката на мотоциклот но напоменува дека промените ќе бидат тешки пред се поради константните промени на перформансите.

„Главниот проблем е дека никогаш не можеш да знаеш што да очекуваш, тоа исто како да играш карти,“ вели Роси кој на последниот тест заврши на десетото место со заостанување од  0.730 секунди. „Сите се многу брзи и многу блиску.“

Bikes of Valentino Rossi Yamaha Factory Racing 770x513

„Се повторува ситуацијата од минатата година. Работите можат да се променат од сабајле до вечер, а не пак од еден до друг ден. Ова е многу чудна ситуација која за прв пат во целата кариера ми се случи минатата година. И покрај тоа што ги имавме пневматиците на Michelin, перформансите беа по конзистентни. Но за разлика од минатата година, сега работите можат за кратко време да се променат. Ова беше многу тежок тест за Yamaha. Бев многу посреќен за време на тестовите во Малезија отколку тука. Но се надевам дека ќе бидеме подобри во Катар.“

„Знаеме дека мораме да работиме најмногу на електрониката, но мислам дека нема да има никакви промени на тестот во Катар. За тоа ќе бидат потребни неколку месеци, а се дотогаш ќе се потпираме на судбината.“

После првите два теста, Роси верува дека само Honda - чиишто возачи се најдоа на врвот на патеката во Бурирам, има конзистентен мотоцикл кој може да се натпреварува на сите патеки.

„Од она што можев да го забележам, единствениот тим кој беше компетитивен и на двете патеки беше Honda. Особено добар настап имаше Маркез но исто така добри беа и Педроса и Кратчлоу. Исто така и Ducati беа добри во Сепанг. Лоренцо таму заврши на првото место но тука имаше проблеми. Ќе мораме да почекаме до Катар за да видиме што ќе се случи.“

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.