MotoGP

Зарко предвреме ја завршил борбата за првата позиција поради проблем со пневматиците

Возачот на Monster Yamaha Tech 3, Јохан Зарко, не успеа да ја заврши работата која ја започна минатата година на трката во Катар поради проблем со пневматиците.

Следете нè на:

 

Иако долго време беше во водство на трката минатата година, тој сепак излета надвор од патеката. Исто почна и оваа сезона. Тој имаше добар старт но поради проблем со пневматиците на крајот заврши на осмата позиција.

zarco katar

Французинот, кој беше во водство во текот на 17 кругови, возеше одлично и целосно ја контролираше ситуацијата. Сепак, не успеа до крајот да извози во ист стил.

„Имав добар старт и се наоѓав во водство. Не можев да постигнам подобро време од останатите возачи но сепак никој не ме претекна. Се обидов да го контролирам предното тркало и добро ми одеше во тоа. Но, на седум круга до крајот на трката, се обидов да притиснам повеќе и да направам поголема разлика. Во текот на трката веќе го почувствував лимитот на пневматиците, но тоа не ми се случи за време на тренингот.“

„На пет круга до крајот, кога другите возачи ме претекнаа, ми стана јасно дека неможев целосно да ја користам предната гума. Токму поради таа причина и не можев да се борам до самиот крај. За малку дури и ќе паднев. Затоа мислам дека осмото место е добар резултат бидејќи во вакви услови, добро е кога ќе ја завршите трката.“

Иако е помалку разочаран поради пропуштената можност за победа, Зарко останува внимателен. Свесен дека сезоната е долга и дека ќе има и други шанси за победа, тој вели дека најважно нешто е да остане позитивен.

„Кога сте дел од ваков спорт, се случуваат вакви работи. Токму затоа ќе продолжам да се смеам. Бев лидер на трката. Иако не бев брз, сепак никој не ме претекна и тоа е добро. Чувството беше различно во споредба со минатата година кога исто така бев во водство. На моменти се чувствував бавно но ако никој не ве претекне, тоа значи и дека не сте толку бавни.“

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.