Опрема

Brembo ги однесе сопирачките на едно поинакво ниво

Компанијата за производство на сопирачки, Brembo, пушти на пазарот нов радијален цилиндер кој има висока спецификација и технологија која поткнува од MotoGP.

Следете нè на:

 

Компанијата за производство на сопирачки, Brembo, пушти на пазарот нов радијален цилиндер кој има висока спецификација и технологија која поткнува од MotoGP. 19RCS Corsa Corta му овозможува на возачот да го прилагоди сопирањето. Тие имаа и три нивоа на реагирање, а возачот ќе може да одбере едно од нив во зависност од стилот на возење. Подеднакво добри како за возачите кои возат на улица такаа и за оние кои сакаат да возат на тркачка патека.

Brembo 19RCS Corsa Corta 1

Нормалниот сетинг е најдобар за возење низ град или за сопирање во полоши услови, односно кога е потребен помек пристап. Бидејќи сопирањето е постепено, тие најмногу одговараат кога возите низ град.

Спортскиот сетинг е малку поосетлив од нормалниот и е наменет за оние кои сакаат подинамично сопирање. За тркачкиот сетинг, од Brembo велат дека исто како и кај MotoGP.

Corsa Corta исто така го содржи и „Ratio Click“ системот кој му дава на возачот можност да ја избере „fulcrum-to-piston“ разликата, односно да одбере дали 18 или 20 милиметри, што пак му овозможува на возачот уште поголема контрола врз сопирачките. 19 милиметри широкиот простор на цилиндарот значи дека тој е добар само за мотоцикли кои имаат „dual brake disc“ сетап.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.