Останато

Дакар 2014 ја зема првата жртва кај мотоциклистите

Организаторите на најтешкото светско рели, ја потврдиле смртта на 50-годишниот Белгиец, а во соопштението истакнале дека допрва ќе се утврдува на кој начин го загубил животот.

Следете нè на:

 

dakar-zrtvaБелгискиот мотоциклист, Ериц Паланте, загинал за време на петтата етапа на Релито Дакар

Белгискиот мотоциклист, Ериц Паланте, загинал за време на петтата етапа на Релито Дакар, откако неговото тело било пронајдено во пустината. Организаторите на најтешкото светско рели, ја потврдиле смртта на 50-годишниот Белгиец, а во соопштението истакнале дека допрва ќе се утврдува на кој начин го загубил животот.

„Околу 8:30 часот утрово, екипата ја бараше позицијата на натпреварувачот со стартен број 122 за да му помогнат. На 143-от километар во рамките на петтата етапа, од Чилесито до Тукуман, екипата го пронајде телото на Ерик Паланте. Околностите под кои настрадал Ерик ќе ги анализира судијата Масуко Белена. Организаторите не добија никакво барање за помош“, стои во соопштението.

Паланте, по 11-ти пат учествувал на Релито Дакар, а оваа година бил најсериозен кандидат за титулата меѓу аматерите. Според организаторите, тој добро го познавал теренот и бил еден од најискусните мотоциклисти меѓу аматерите.

Инаку, покрај Палантер, во четвртокот уште две лица, кои не учествуваа во Релито Дакар, ги загубија животите. Во северниот дел на Аргентина, на крајот од петтата етапа, загинале 19-годишниот Агустин Игнасио Мина и 51-годишниот Даније Едуардо Амбросио. Трагичната несреќа се случила, кога на тешкиот терен се превртело возилото, во кое се наоѓале починатите.

Релито Дакар е најтешкото рели на светот, од 1979 година, Паланте е 27-от натпреварувач кој го загубил животот.

Извор: Макфакс

Би можело да ве интересира

Четири различни возачи ги освоија првите четири позиции на Филип Ајленд.

X-Lite X-803 Ултра Карбон е најспортската кацига на овој бренд.

Крузер линијата на Honda доби уште еден специјален модел за сезоната која престои. Станува збор за 2019 Honda Fury кој ќе се издвои од останатите модели по својот храбар дизајн и ретро изглед.

Без никакво сомневање, Италија би можела да се нарече центар на дизајнерските студија од целиот свет. Ајде одблизу да ја разгледаме Италијанската дизајнерска сцена на мотоцикли.

Гран При комисијата ги одложи до јуни задолжителните хомологациски правила за кацигите.

Во изминативе две години бевме малку изгубени, но сега знаеме по кој правец да се движиме и имаме поголем оптимизам – Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.