Останато

IOMTT: Иан Хачинсон во водство по вториот ден

Хачинсон беше првиот возач кој го надмина лимитот на просечната брзина по круг од 209 километри на час.

Следете нè на:

 

Возачот на Tyco BMW, Иан Хачинсон беше првиот возач кој го надмина лимитот од 209 километри на час. Тој успеа да постигне брзина од 210 км и беше најдобар на вториот ден од квалификациите за Isle of Man TT 2016. Веднаш зад Хачинсон се најдоа возачите на Honda Racing, Џон МекГинис и Питер Хикман.

adbda890cc754a2396a737df27554ca3.ashx Хачинсон најдоброто го чуваше за крај и постигна просечна брзина од 210 км/ч

Хачинсон беше најбрз на стартот и на првиот круг постигна брзина од 208 км на час. Тој беше следен од Харисон кој постигна брзина од 207 км/ч. Енсти постигна брзина од 205, а Конор Каминс, Мерцер, МекГинис и Хикман успеаа да ја надминат бариерата од 204 км/час.

Вилијам Данлоп имаше проблеми со својот Супербајк мотоцикл, но подоцна се врати со Суперсток мотоциклот. Неговиот брат Мајкл исто така имаше проблеми.

Хачинсон се префрли на својот BMW Суперсток, но Хикман, МекГинис, Каминс и Џејмс Хилер продолжија. Мекгинис успеа да постигне брзина од 208 км/ч и беше за само неколку десетинки подобар од Хикман кој имаше исто така брзина од 208. Каминс исто така беше во нивна близина, а Мерцер го постигна најдобриот резултат на планинскиот дел, но тој беше неофицијален.

Енсти ја подобри брзината и успеа да постигне 207, а Јохем ван дер Хоек од Холандија, кој за прв пат настапува, успеа да постигне 185 км/ч.

Рутер потоа стана втор најбрз во Суперсток класата откако постигна 206. Големо внимание беше посветено на третиот круг на Енсти кој на одредени делови покажа дека е многу брз. Но сепак, тој загуби време при спуштањето од планината и целта ја премина со брзина од 207 км/ч. Хачинсон најдоброто го чуваше за крај и постигна брзина од 210 км/ч. 

Во Суперспорт класата, Енсти беше најдобар со постигната брзина од 200 км/ч и се најде пред Харисон и Хачинсон. Мајкл Данлоп извозе два круга на неговата Yamaha R6, а на едниот круг постигна брзина малку поголема од 197км/ч.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.