Останато

Рели Дакар: Тактички ден за тимот на Хонда

ss7jpСо денешната етапа, учесниците на релито Дакар ги поминаа Андите и преминаа на територија на Аргентина. Првиот возач од Калама стартуваше во 04:30 со цел да ги помине планините по патеката која достигна рекордна височина од 4.975 метри.

Следете нè на:

 

ss7jpАргентинецот Хавиер Пизолито за сега е на 12 позиција во генералниот пласман

Со денешната етапа, учесниците на релито Дакар ги поминаа Андите и преминаа на територија на Аргентина. Првиот возач од Калама стартуваше во 04:30 со цел да ги помине планините по патеката која достигна рекордна височина од 4.975 метри.

Целта на денешната етапа беше да се зачува силата на возачите, но и да се зачуваат моторите бидејќи вечерва нема да им биде дозволено на возачите да добијат помош од тимовите. Вечерашната пауза дозволува возачите сами да ги прегледаат моторите и да си помагаат меѓусебно.

7-та етапа му припадна на Курт Кесел, замената за повредениот Марк Кома, кој финишираше пред Чалеко Лопез и Оливие Паин.

Според стратегијата на Хонда тимот, денешното возење за тројцата нивни возачи значеше штедење на машините и гумите за утрешниот специјален испит во должина од 492км. Најдобриот возач на Хонда, Хелдер Родригез денешната етапа ја заврши на 19-та позиција, и со тоа се најде на 11-та позиција во генералниот пласман. Зад него е Аргентинецот Хавиер на 12-та позиција, а третиот возач на Хонда, Џони Кембел етапата ја заврши на 70-та позиција, со што во генералниот пласман падна на 77. место.

Би можело да ве интересира

Кени Робертс зборува за MotoGP сезоната 2019, аеродинамиката, Марк Маркез, недостатокот на возачи кои доаѓаат од САД и уште неколку други работи.

Веќе ви имаме кажано дека Suzuki планира да престави нов модел на пазарот. Сега добивме информација дека големиот оф роуд мотоцикл е забележан на патиштата во Италија.

Еден од најинтересните модели кои ги видовме на мото шуто во Остин, Тексас, беше рачно изработениот мотоцикл на Revival Cycles наречен, Birdcage.

Викендов на патеката Серез во Грција се возеше втората рунда од БМУ Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам на кој настапија 6 македонски возачи.

Би сакал тогаш да го знаев она што го знам сега.

„Се обидовме да работиме на електрониката. Исто така најдовме и подобар баланс во споредба со минатата година. Мотоциклот работи подобро.“ - Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.