Останато

Сајлата за гас причина за падот на Стонер на 8 часа Сузука

„HRC“ тимот потврди дека падот на Кејси Стонер на легендарната трка 8 часа Сузука е причинет од сајлата за гас која се заглавила.

Следете нè на:

 

stoner suzuka 2015Падот на Стонер во петтиот круг прерано ја заврши желбата на Хонда за победа

„HRC“ тимот потврди дека падот на Кејси Стонер на легендарната трка 8 часа Сузука е причинет од сајлата за гас која се заглавила.

Како што се вели во соопштението од тимот, по деталната анализа било заклучено дека падот на Стонер се должи на механички проблем, односно сајлата за гас. Сајлата која е со посебна спецификација за ендуранс моделите на HRC и не се користи во уличната верзија на CBR1000RR затаила, при што Австралискиот возач не бил во можност да ја намали брзината. 

Според тимот ова е прв проблем од ваков вид, но тие повеќе нема да ја користат оваа технологија на трките на издржливост и ќе развијат целосно нов систем за гас кој ќе се користи на следните трки. Тимот на крајот од соопштението му се извинува на Кејси Стонер и му се заблагодарува за неговиот ангажман на трката.

Во продолжение и видео од стартот на трката и падот на Кејси Стонер

Годинешната трка му припадна на тимот на Јамаха, кој извојува победа на легендарната патека Сузука во првата година по враќањето во ова натпреварување на издржливост.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.