Останато

Силвиан Даберт: Во лов на рекорд

Кај трофејот Андрос не се работи само за автомобили. Мотоциклите од  AMV купот се голем дел трките секој викенд. Доколку сакате да дознаете повеќе за трките по мраз, нема подобра личност со која би можеле да разговарате отколку со осум кратниот шампион и бранител на титулата, Силвиан Даберт.

Следете нè на:

 

Силвиан, кои се твоите лични цели за оваа година, освен титулата?

„Победување на трките очигледно е моја цел но исто така и освојување на деветатата титула. Ова особено важи бидејќи сакам да го изедначам светскиот рекорд по број на победи. “

Да освоиш осум титули во ваков шампионато кој е многу компетитивен, е нешто навистина посебно. Која е твојата тајна?

sylvian dabert 1

„Една од моите предности се квалификациите. Имам талент да ја освојам пол позицијата уште во првиот круг дури и ако не ја познавам патеката. Погледнете ги резултатите од мојата последна квалификациска сесија. Уште во првиот круг ја освоив пол позицијата а другите кругови не ми беа толку добри. Сум бил на оваа патека но условите се секогаш поинакви. Но исто така и пневматиците и шилата се најдобри во првите неколку круга. “

Тука си три секунди побрз од автомобилите. Не очекував такво нешто.

„Токму така, ние сме секогаш побрзи од автомобилите. Разликата помеѓу автомобилите и мотоциклите во суштина зависи од типот на патеката. Тука разликата изнесува две до три секунди но на некои патеки може да достигне и до седум секунди. Ние сме многу по агилни во споредба со автомобилите и имаме поголема брзина во свиоците.“

Условите на патеката тука во Андора се многу потопли и патеката не е иста во споредба со останатите трки. Во гаражата слушнавме различни мислења. Што мислиш ти за ваквите услови?

sylvian dabert 3

„Тука сум да се тркам на мраз. Затоа повеќе сакам кога условите се такви отколку она што го имаме во моментов. Но сепак се чувствувам добро и сметам дека ќе постигнам добар резултат и на вакви услови. Долго време сум дел од овие трки и сум видел речиси се. Затоа и не се изненадив од ваквите услови.“

Во минатото беше дел и од Супермото, кое за многумина е слично со возењето на мраз. Дали има некаква блискост помеѓу овие две натпреварувања?

„Иако во двете дисциплини има лизгање, не можеме да направиме вистинска споредба. Стилот на возење е комплетно различен. Кај Супермото сте агресивен со предната сопирачка. Кај возењето на мраз треба да направите баланс кога се лизгате. Ги користиме предните сопирачки но не сме толку агресивни.“

sylvian dabert 4

Покрај овие трки, дали си заинтересиран за други дисциплини?

„Во голема мера сум бил дел од сите трки. Како мал бев дел од мотокрос а помеѓу  14 и 16 години бев дел до ендуро трките. Се уште уживам во мотокрос трките бидејќи сакам кога скокам со мотоциклот. Тоа не го правите во AMV купот или пак во Супермото. За време на летото, уживам кога скијам на вода.“

Би можело да ве интересира

Новиот возач на Repsol Honda ќе го пропушти првиот тест од сезоната 2019 поради операција на раката

Имавме разговори со Педроса. Бевме многу блиску до договор - Разлан Разали, извршен директор на Sepang

Пол Еспаргаро има само една цел во текот на зимската пауза: Да оздрави.

На два дена пред официјалното претставување на MotoGP тимот на Honda, Хорхе Лоренцо ќе мора да оди на операција

За Аргентинецот, Николас Кавиглиасо, релито Дакар 2019 беше само второ учество на овој настан. Но и покрај тоа, тој доминираше на поголем дел од трката и со неговата Yamaha YFZ-400 успеа да стигне до првата позиција.

МотоГП тимот на Дукати денеска официјално го претстави Desmosedici GP19.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.