Останато

TT 2018: Кругови со брзина од 210 километри на час на првата Супербајк сесија

Сонцето продолжува силно да свети на Isle of Man во пресрет на вториот тренинг. Сесијата го одбележа првиот настап на машините со зафатнина од 1000cc, а возачите не сакаа залудно да ги потрошот прекрасните временски услови.

Следете нè на:

 

Возачот на Silicone Engineering, Дин Харисон го постави темпото и притисна уште од самиот старт, постигнувајќи притоа брзина од 210 км/ч. Дури ни 15 кратниот победник и сопственик на рекордот за најбрз круг, Мајкл Данлоп, не успеа да му се приближи. Тој со својот Tyco BMW постигна најголема брзина од 208 километри на час.

harrisonmon

Вториот круг Харисон веќе го возеше со просечна брзина од 211.429 километри на час додека пак во третиот круг имаше просечна брзина од 211.261 км/ч.

Откако се префрли на втората Tyco BMW „тест машина“, Данлоп постигна брзина од 210.964 километри на час и се најде на второто место.

Питер Хикман, после два круга со својот Smiths BMW супербајк се најде на третото место откако постигна брзина од 207 км/ч. Потоа тој се префрли на Суперсток машината и постигна брзина од 209.567 километри на час. На крајот успеа да се искачи на првото место во Суперсток категоријата и заврши пред Конор Каминс и Дан Нин.

Нин го имаше четвртиот најдобар резултат во Супербајк категоријата откако постигна брзина од 207.264 км/ч. На крајот се најде пред  Дејвид Џонсон од Gulf BMW кој постигна брзина од 205.490 километри на час.

Џејмс Хилер имаше шеста најголема брзина откако еден круг просечно го возеше со 204.869 км/ч и на крајот заврши пред Иван Линтин. Иан Хачисон во својата прва вечер со Honda Racing имаше просечна брзина од 202.524 км/ч. Џејми Кауард и Џош Брукс ги заокружија првите десет возачи.

Иван Лентин беше најбрзиот возач со Суперспорт машина откако постигна брзина од 198.855 километри на час. На крајот тој се најде пред Џејми Кауард и Дерек МекГи.

superbikemon

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.