Тестови

Наш тест: TVS Apache 150

tvs_mmm.jpgИндиската фабрика TVS во моделот Apache 150 всушност крие Сузуки машина. Со мотор направен по лиценца на челниот производител од големата јапонска четворка, Apache е вистинскиот одговор за градскиот метеж и неподносливите летни горештини.

Следете нè на:

 

Индиската фабрика TVS во моделот Apache 150 всушност крие Сузуки машина. Со мотор направен по лиценца на челниот производител од големата јапонска четворка, Apache е вистинскиот одговор за градскиот метеж и неподносливите летни горештини. Се работи за мотоцикл со брзини кој е едноставен и лесен за управување како скутер.

tvs_1.jpgtvs_1.jpg

Овој модел е одличен избор за почетници, бидејќи како што споменавме лесен е за управување и не бара посебен ангажман од возачот, но Апачето ќе го видите низ градските улици управуван и од искусни мотоциклисти кои едноставно сакаат да го прескокнат загревањето на моторот, чекањето во ред со автомобилите заради робусноста на големите мотори и се разбира за да заштедат некој денар на бензин.

Кај апачето до израз доаѓа и големиот фар по кој лудуваат индијците. Кога сме кај штедливоста, да споменеме дека увозникот Максима во промотивните материјали го промовира како најекономичен мотор со брзини (Скопје-Охрид-Скопје за 450 денари), што и се потврди на нашиот тест. Со 16 литри, капацитетот на резервоарот е навистина голем со оглед на малата потрошувачка која ја има моторот, а резервата од 2.5л е доволна да ве донесе до било која бензиска станица.

Апаче 150 всушност носи машина од 147,5 кубни центиметри со воздушно ладење, развива 10 киловати (13,5кс) со сила од 12.30 Nm при 8500 вртежи во минута. Сепак овие бројки го добиваат вистинското значење кога ќе ја видите сказалката од брзинометарот на 120км/ч.

Саухот не застанува сам во вклучена позицијаЕлектричниот стартер на моторот функционира беспрекорно кога моторот е загреан, или пак кога времето е топло. Наутро ќе треба малку да се помачите додека со левата рака го држите притиснат саухот (не се задржува сам во вклучена позиција) и рачката на спојката истовремено, а со десната го притискате стартерот.

Тоа што ни пречеше кај овој модел се вибрациите кои се чувствуваат при возење на моторот. Вибрации кои се карактеристични за евтини кинески скутери но не ги очекувавме на ваков мотоцикл.

Изгледот на моторот потсеќа на останатите индиски модели на мотори Изгледот на мотоциклот потсетува на останатите индиски модели на мотори, со карактеристична висина и меѓуоскино растојание од 1260мм, со големи фелни и тенки гуми: 90/90-17 напред и 100/80-18 позади; како и задолжителниот простор за багаж. Кај Apache до израз доаѓа и големиот фар по кој лудуваат Индијците.

Сопирачките потешко ја поднесуваат тежината на моторот од 136кг, со преден диск од 240мм и заден барабан од 130мм потребно е секогаш да оставите доволно простор пред вас за кочење.

Суспензијата е прилично добра за ваков тип на мотор, напред се поставени телескопски вилушки од 105мм, а опашот го крепи гасен моно амортизер "MIG".

Репортажата можете да ја најдете во најновиот број на "AutoFocus"

За крај, со цена од 1700 евра, апачито е одличен избор за оние кои за прв пат се сретнуваат со моторите на брзини, или пак како втор мотор кој би се користел за секојдневно градско возење.

Фото: Кристијан Ивановски

Би можело да ве интересира

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Зимскиот период е одличен за планирање и подготовка за сезоната која следува, така е и со нашите натпреварувачи на меѓународните трки, а првиот од нив со кого разговараме за идните планови е Слободан Ивчески - Цобо (МК Сакамото).

Макпетрол во својот салон за мотоцикли и мото опрема ги донесе новите модели на јакни од програмата на Spyke.

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.