Тестови

Тест: ZX-14R vs. Hayabusa vs. S1000RR

motori 2012-BMW-S1000RR-motori-com-mkХипербајк класата од спортските моторцикли е нешто најблиску што можете да го искусите до временска машина.

Следете нè на:

 

12 hyperbikeShootout

Хипербајк класата од спортските моторцикли е нешто најблиску што можете да го искусите до временска машина. 

Малку историја

Во последните неколку години, се води вооружена борба помеѓу Јапонските производители Кавасаки и Сузуки, оргиналниот Сузуки Хајабуса (произведен во 1999) го шокираше светот со својот мотор од 1299cc и зачудувачка брзина од приближно 320km/h. 

За да не бидат надминати тимот на Кавасаки го подобри својот најдобар мотор Ninja ZX-12R кој и покрај помалата зафатнина на моторот моторот донесе ужасно добри перформанси за неговата големина. Тоа беше така се додека не се претстави новиот ZX-14R во 2006-та година кој беше вистинска конкуренција.

Сузуки брзо го возврати ударот и го надгради својот GSX13000R '08 кој се здоби со мала надградба на агрегатот, но тоа беше се што е потребно за да ја украде круната од Кавасаки во 2008 и да се дојде до титулата хипербајк за 2008

Ninja ZX-14 vs. Suzuki Hayabusa

Додека Јапонските производители на мотоцикли водеа војна помеѓу нив се појави нова конкуренција на пазарот. 

Иако BMW S1000RR всушност не се вклупува во дефиницијата на останатите два мотори, имајќи ја во предвид апсурдната моќност во однос на агрегатот. Линиски мотор со зафатнина од 999цц и неверојатниот сооднос на моќност и тежина беше клучното зошто сакавме да го споредиме германскиот мотор со останатите „тешкаши“. Така, патеката беше подготвена за врвна пресметка.


Тест (кликни на сликата за видео)

12 bmw s1000rr-hyp

12 suz haya-hyp

12 kaw zx14r-hyp

12 hyperbike_0-60 12 hyperbike_tor
12 hyperbike_fuel 12 hyperbike_hp

12 hyperbike scores1

Тестот е превземен од Motorcycle USA.

Би можело да ве интересира

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Зимскиот период е одличен за планирање и подготовка за сезоната која следува, така е и со нашите натпреварувачи на меѓународните трки, а првиот од нив со кого разговараме за идните планови е Слободан Ивчески - Цобо (МК Сакамото).

Макпетрол во својот салон за мотоцикли и мото опрема ги донесе новите модели на јакни од програмата на Spyke.

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.