Како што најавив во воведниот текст за Moto Morini го возевме нивниот X-CAPE, мотор кој заслужува внимание.
Брембо кочници со два диска напред, Мароци вилушка напред и KYB суспензијa позади, Bosch систем за електронско вбризгување, голем TFT екран во боја, блутут поврзување и сензори на вентилите на гумите. X-CAPE внимателно настапува на пазар каде понудата е навистина богата и разновидна.
Агреагатот со зафатнина од 650 кубни сантиметри и 60 КС е способен, но не многу динамичен. Позицијата на седење и целосната тежина на X-CAPE се прилично високо, геометијата е далеку од совршена, но возењето ни оддалеку не ве става во позиција на колебање или недоверба.
Погледни ги искуставата од возењето на овој нов наптреварувач во средната класа кој не се плаши да си ги извалка гумите во прашина, но нема воопшто ве разочара ни на асфалт.
Би можело да ве интересира
По долгата пауза најголемиот циркуз на 2 тркала се врати во Британија, со одлични трки во трите класи.
Како што забележавме на претходната трка во Британија, на тројцата најбрзи им се приклучува и Redding.
Кон крајот на минатиот месец ја имавме честа и задоволството да бидеме дел од првото европско демо возење организирано за медиумите од страна на CFMOTO Франција.
Победи во сите 3 трки во Donington Park како најава за враќање на Турчинот во одбрана на титулата.
Сите знаеме колку жртви се потребни за постигнување спортски успеси на врвно ниво, но возачите во MotoGP едноставно одат неколку чекори подалеку.
Не баш секој ден на тајмлајн ти поминуваат слики од некој што рачно изработува кациги, особено не тука во Скопје, Македонија.