Вести од светот

Дали Honda работи на враќање на CBX?

Верувале или не, но можно е да има нов реден шестак кој ќе биде дел од линијата на Honda.

Следете нè на:

 

Гласините никогаш не прекинуваат и секогаш е интересно да се види што мислат луѓето дека Хонда работи во моментов. Оваа гласина кружи веќе долго време, а ние се надеваме дека има барем малку вистина во неа. Еден неодамнешен дизајн на Honda сугерира дека компанијата работи на враќање на познатиот CBX. Исто како и неговиот претходник, и новата верзија ќе има реден мотор со шест цилиндри.

cbx1 770x432

Во 1978, Honda CBX стана првиот мотоцикл опремен со реден шест-цилиндричен мотор. Неколку години тој беше главен на пазарот, а луѓето не престануваа да го фалат. Моторот, сам по себе беше сметан за ремек дел,о а мотоциклот имаше и компоненти направени од алиминиум и магнезиум. Honda CBX беше еден од најдобрите мотоцикли на своето време.

Тој имаше 103 коњски сили, импресивна бројка во период кога 400cc се сметаше за многу. Максималната брзина изнесуваше 225 км/ч, што е прилично многу дури и за денешни стандарди. Но, забавата не траеше долго и веќе во 1981, CBX доби намалување на перформансите. Компанијата се обиде да го ребрендира како спортско-туринг мотоцикл но со оглед на тоа дека Kawasaki и Yamaha опасно им се приближуваа, пред се со своите помали мотоцикли, не помина долго време пред CBX да стигне до својот крај.

Денеска ваквите агрегати не се толку популарни и само мал број на мотоцикли го имаат овој мотор. Меѓу нив се Honda Goldwing и BMW K1600. Денешната технологија ги промени работите.

Но со оглед на историјата која ја има CBX, Honda ќе мора многу да се потруди за да креира мотоцикл кој ќе го исполни стандардот кој го имаше неговиот претходник. Самиот дизајн изгледа навистина убаво со сите оние ретро елементи кои му се додадени.

Во моментов, за жал, за ова можеме само да шпекулираме со оглед на тоа дека компанијата сѐ уште нема објавено никакви официјални информации.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.