Вести од светот

Euro 4 стандардот ја зеде првата жртва – од 2017 нема да има дво-тактни оф-роуд 125cc од KTM и Husqvarna

KTM и Husqvarna нема да ги произведат своите дво-тактни 125cc Ендуро мотоцикли во 2017 година.

Следете нè на:

 

Се чини дека новиот Европски стандард за емисија на гасови ја зеде првата жртва. KTM и Husqvarna нема да ги произведат своите дво-тактни, 125cc Ендуро мотоцикли во 2017 година.

Се чини дека ваквата одлука на KTM и Husqvarna се должи на тоа дека мотоциклите со новите промени нема да бидат финансиски исплатливи. За да се разбере ситуацијата, потребно е да се знае дека KTM и Husqvarna, овие мотоцикли претежно ги продава во Европа, најмногу во Франција, Шпанија и Италија.

2016 KTM 250 EXCЕуро 4 стандардот за издувни гасови ќе влијае на понудата на мотоцикли од 2017

Во Европа овие мотоцикли се возат на јавни патишта и токму поради таа причина, на нив влијае новиот Европски закон. За жал, бројот на продадени мотоцикли, финансиски не ги оправдува промените што треба да се направат.

Оваа ситуација не е добра за KTM и Husqvarna бидејќи дво-тактните 125cc модели се наменети за помладата генерација. За да се надмине разликата, KTM и Husqvarna ќе го понудат овој модел во не-хомологирана верзија. Тоа значи дека ќе има 125cc дво-тактен оф-роуд модел кој ќе ги има сите потребни додатоци кои ги има кај стандардниот модел но ќе биде без држач за регистрацијата.

Можеби нема да ви биде јасно зошто некој би го купил овој модел кога можете да го имате MX моделот, кој можеби е и поефтин, но таква е ситуацијата во моментов со новиот закон за Еуро4 стандардот.

 

Би можело да ве интересира

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Не е необично кога одредена компанија со цел да привлече што е можно поголемо внимание, одлучува за време на некое мото шоу да претстави мотоцикл кој се базира на некој иден модел. Но R18 "Departed" кој го видовме за време на мото шоуто во Јокохама има уникатен 1800cc мотор.

„После 20 години прекинува прозиводството на големиот мотоцикл на Suzuki“

„Новиот фабрички возач на КТМ, Јохан Зарко, нема да се обиде да го копира агресивниот стил на возење на Пол Еспаргаро“

„Детали за 41-то издание на најпознатата трка на издржливост во светот“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.