Вести од светот

Jawa влегува на пазарот со мотоцикли во Индија

Познатиот бренд се враќа во Индија и најави освојување на пазарот

Следете нè на:

 

Royal Enfield ужива прилично добра позиција на Индискиот пазар со мотоцикли, нудејќи притоа популарни, убави и пред се мотоцикли кои се креирани таму. Но тоа исто така го прави брендот и лесна цел на ривалите. Со оглед на развојот на пазарот со мотоцикли во државата, воопшто не не чуди што и други компании сакаат дел од колачот. Последниот ривал кој се вклучува е Jawa, која неодамна повторно се врати на пазарот и е подготвена да се натпреварува.

JAWA 770x433

На почетокот на годината, Cleveland Cyclewerks, која има седиште во САД, најави дека има намера да го предизвика Royal Enfield со серија на мали мотоцикли и тоа на нивниот домашен терен. Но сепак тие не преставуваат голема закана за компанијата која повеќе стравува од друг производител кој во минатото покажал дека може да им создаде сериозни проблеми.

Чешката компанија, Jawa, уште од првиот пат кога се појави на пазарот во Индија, кон крајот на педесетите години, веднаш привлече голем број на љубители на мотоцикли. На улиците низ државата се уште можат да се видат модели како што е 350. Тоа само покажува колку се тие само издржливи.

Две децении откако го прекинаа производството во Индија, Jawa повторно се враќа таму. Извршниот директор на групацијата Mahindra, Ананд Махиндра потврди дека Чешката компанија ќе го продолжи производството во Индија и притоа ќе ја користи нивната фабрика.

Во моментов, на глобалниот пазар брендот нуди два модели, Jawa 350 и Jawa 660. Сепак, најавуваат дека во Индија ќе произведуваат помали мотоцикли, најверојатно со зафатнина од 300 цц. Засега се уште не се познати спецификациите на новиот мотоцикл чие што производство се очекува да почне во јули 2018 година.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.