Вести од светот

TVS од Индија во преговори со BMW

motori imagesЧетврта по големина Индиска фабрика за мотоцикли TVS е во преговори со водечката компанија за производство на мотоцикли од Германија, BMW.

Следете нè на:

 

tvs-apache-green

Четврта по големина Индиска фабрика за мотоцикли TVS е во преговори со водечката компанија за производство на мотоцикли од Германија, BMW.

Иако постојат неколку детали за тоа што се случува меѓу двете компании, како што е објавено од Wall Street Journal, TVS се надева да добие техничка подршка од BMW за производсто на мотоцикли со поголема зафатнина.

Најверојатно, ќе заврши во некој вид на стратешко партнерство, бидејќи за БМВ е примамлива дистрибутивната мрежа на TVS. Помошта во агрегатите над 500цц ќе им дојде како одлична замена за соработник на пазарот на кој сите големи играчи бараат партнери.

Други гласини околу договорот укажуваат на тоа дека TVS може да му помогне на BMW да создаде мотор и со помала зафатнина, специјално дизајниран за Индија, кој би бил достапен и на другите пазари кои се во развој како што е Јужна Америка и Југоисточна Азија.

Конкуренцијата на TVS, Bajaj и Hero MotoCorp веќе бараат сојузништво со западните брендови, па така TVS покрај тоа што бара да воспостави основа на Индискиот пазар тие сакат да создадат и одбранбена позиција во поконкурентната Индиска мото индустријата. Bajaj зазема сериозен удел во КТМ, и гласините за Hero MotoCorp дека ќе инвестира во (ако не и купување) Erik Buell Racing, а тука е и веста за TVS и BMW што зборува за меѓународна соработка која создава мешаница околу иднината на мотоциклизмот.

Новите пазари како што е Индија постојано се надополнува и одат напред во светски рамки, па останува да видиме какви се комбинации на брендови ќе се случат во иднина, а ваквиот развој сигурно дека ќе придонесе за нови модели на мотоцикли, но и намалување на цената на истите.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.