WSBK

GRT Yamaha потврди дека Меландри и Кортезе ќе бидат дел од WSB

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Следете нè на:

 

Тимот, кој во 2017 година ја освои титулата во Суперспорт серијата со Лукас Махиас, а заврши на второто место следната година, ќе настапува со две YZF-R1 машини кои ќе имаат фабричка поддршка на Yamaha. Својот прв тест овие мотоцикли ќе го имаат на 26-ти ноември на патеката во Херез.

28 годишниот Кортезе ќе го има своето деби во шампионатот во 2019 година. Во 2012 година тој беше шампион во Moto3 серијата, а исто така е и актуелен шампион во Суперспорт класата.

Sandro CorteseСандро Кортезе

„Да се победи во Светскиот Суперспорт шампионат, а веднаш потоа и да се премине во Супербајк серијата претставува остварување на сонот за мене,“ изјави Кортезе. „Навистина сум среќен што ќе бидам дел од овој проект. Иако ова е голем предизвик, со нетрпение чекам да почне.“

„Не можам да дочекам за прв пат да се качам на новиот YZF-R1. Тоа ќе биде како Божиќ за мене. Никогаш не сум возел толку голем мотоцикл и сега се чувствувам како мало дете кое не може да дочека да го отвори подарокот.“

36 годишниот Меландри има големо искуство и е поранешен шампион во класата од 250cc како и вице првак од MotoGP серијата. Уште од неговиот прв настап во 2011 година во Супербајк серијата, тој досега постојано се наоѓаше меѓу најдобрите пет возачи.

marco melandriМарко Меландри

Тимскиот менаџер на GRT, Филипо Конти, вели дека е свесен за предизвикот кој е пред нив.

„Треба да учиме многу за оваа категорија, но нашата цел е јасна. Сакаме да бидеме компетитивни исто како што бевме и во Суперспорт серијата.“

„Можеби ова нема да биде возможно во нашата дебитанска сезона, но тоа е нашата цел за во иднина.“

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.