WSBK

Од 2018 година Аргентина ќе биде домаќин на трка од Светскиот Супербајк Шампионат

Почнувајќи од 2018 година, Аргентина ќе стане домаќин на трка од Светскиот Супербајк Шампионат откако комплетно новата „Villicum“ патека ќе се приклучи на серијата.

Следете нè на:

 

Почнувајќи од 2018 година, Аргентина ќе стане домаќин на трка од Светскиот Супербајк Шампионат откако комплетно новата „Villicum“ патека ќе се приклучи на серијата.

Патеката е речиси 60 проценти готова и организаторите се надеваат дека до крајот на годината ќе добијат и одобрение од страна на FIM. Дизајнирана е од архитектот Леонардо Стела.

wsbk wsbk announcement 2017 carmelo ezpeleta dorna group ceo and orly terranova ceo of osd

Со оваа трка, Аргентина ќе стане 26-тата земја која ќе биде домаќин на трка од оваа серија и прва во историјата која доаѓа од Јужна Америка.

Ќе биде долга 4.2 километри и ќе има 19 свиоци од кои 11 на лево и 8 на десно. Областа каде ќе се наоѓа патеката веќе е позната во мотоспортот и е дел од релито Дакар.

Зборувајќи за договорот, извршниот директор на Dorna, Кармело Ецпелета изјави: „Без сомнение, ова се одлични вести. Фактот дека Аргентина ќе биде дел од Светскиот Супербајк шампионат е чекор напред. Во земјата има голема пасија за мотоспортот, а тоа се гледа и тоа што тука се оддржуваат две од најважните трки во светот.“

Орли Теранова, извршниот директор на OSD групацијата, додаде: „Среќен сум што оваа патека – која веќе го доби првото одобрение од страна на FIM-ќе ни овозможи да бидеме дел од уште еден светски настан. Исто така таа ќе привлече и други серии од мотоспортот. Веруваме дека ова е можност и за Аргентина да има уште еден шампионат на својата територија. Оваа патека, која е сместена во близина на легендарната рута 60, ќе придонесе за позитивен импакт во целиот регион.“

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.