WSBK

Рединг има за цел до 2021 година да биде дел од некој фабрички тим

Скот Рединг од следната година ќе настапува во Британскиот Супербајк шампионат, но целта на Рединг е две сезони подоцна да дојде до фабрички мотоцикл во Супербајк шампионатот.

Следете нè на:

 

Скот Рединг иако само што ги соопшти своите планови за сезоната 2019, сепак 25 годишниот возач веќе си постави цел да стане дел од некој фабрички супербајк тим во 2021 година. Откако го загуби местото во тимот на Aprilia, Рединг последните неколку месеци размислуваше во однос на неговата иднина во спортот. На крајот дојде до заклучот дека преминот во BSB серијата е најдобар избор за неговата кариера.

scott reding misano

Со оглед на тоа дека во моментов нема слободни места во некој Супербајк тим за следната сезона, Рединг одлучи да замине во Британија со тимот на Be Wiser Ducati каде планира да помине две години пред повторно да се врати во Супербајк серијата. Во 2021 година се очекува да се ослободат неколку места со оглед на тоа дека истекуваат договорите на Џонатан Реа и Чез Дејвис.

„Сум бил дел од MotoGP, сум се натпреварувал таму и не сум се откажал од идејата да бидам Светски шампион. Шансите да го направам тоа сега во MotoGP се многу мали, затоа одлучив да поминам неколку сезони во BSB серијата, а потоа да преминам во Светскиот Супербајк шампионат и да се обидам таму да ја освојам титулата. Почнувам ново поглавје во мојата кариера.“

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.