WSBK

Рекапитулација од WorldSBK трката во Тајланд

Ако нешто можеме да заклучиме од втората трка од Светскиот Супербајк шампионат тоа е дека не очекува интересна сезона.

Следете нè на:

 

Откако заврши на четвртото место на втората трка, тој изјави дека морал да вложи дупло повеќе енергија со оглед на тоа дека стартуваше од деветата позиција. Ирецот пред трката изјави дека промените на неговиот мотоцикл го приморале да го адаптира неговиот стил на возење, односно ZX10-RR да го вози како да е Суперспорт машина.

jordi torres mv agusta buriram thailand worldsbk

Бурирам останува единствената трка на календарот каде што Ducati се уште нема постигнато победа. Сепак, Чез Дејвис имаше добар настап во неделата.

После трката, на прашањето во однос на новите регулации, Дејвис изјави дека работите не се премногу сменети за тимот, а и неговиот стил на возење останува ист.

Трката во Тајланд беше вистински тест за Велшанецот. Во текот на изминатите четири години, тимот постојано бележи подобрување.

Во изминативе три сезони Џонатан Реа доминираше на трката и на патеката во Бурирам, тој ги поставуваше темелите кои го одведоа до освојување на титулата. Но за разлика од претходните години кога Дејвис после втората трка заостануваше повеќе од 30 поени, овојпат разликата е само 12 поени.

После првата трка од сезоната се чинеше дека Yamaha оди наназад додека пак Honda забрзано чекори напред. Сепак, во Бурирам и двете екипи се бореа за врвот, а настапот на Леон Камиер јасно покажува дека работите се значително подобри за Honda

Тимот на Red Bull Honda се уште не ја променила електрониката и ја користат платформата како основа за таквите перформанси. Од друга страна пак Yamaha конечно направи промена на спецификациите. После завршувањето на втората трка, Михаел ван дер Марк изјави дека Yamaha е блиску до врвот и дека тимовите кои се дел од серијата се многу изедначени.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.