WSBK

Светскиот Супербајк шампионат ја одобри употребата на аеродинамичните крилца

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Следете нè на:

 

Светскиот Супербајк шампионат денеска ја соопшти најновата одлука на SBK комисијата, а со која се појаснети некои од новите правила кои ќе важат во сезоната 2018, а меѓу кои се и новото ограничување на максималниот број на вртежи како и цената на деловите за кои веќе пишувавме.

Но исто така има уште една интересна промена која вреди да се спомене, а тоа е употребата на аеродинамичните крилца. Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

kawasaki ninja h2r

Со оглед на тоа дека постои голема можност „spec-ECU“ да стане дел од шампионатот, производителите ќе треба да пронајдат други начини со цел да бидат подобри од конкуренцијата. Како што имаме видено во MotoGP шампионатот, кој веќе го користи правилото за еден производител на електроника, тимовите се фокусирани на развојот на аеродинамиката бидејќи ја користат како замена за електрониката кога станува збор за стабилноста и перформансите на мотоциклот.

Во однос на производството, веќе има шпекулации дека новиот V4 мотоцикл на Ducati кој се очекува да дебитира следната година, ќе има аеродинамика инспирирана од MotoGP.

Aprilia веќе ги направи аеродинамичните крилца достапни кај Aprilia RSV4 RF супербајк мотоциклот кој е наменет исклучиво за тркачка патека. Засега останува само да видиме која компанија прва ќе ги понуди аеродинамичните крилца кај продукциските машини.

Kawasaki исто така покажа значителен интерес за крилцата, а Kawasaki Ninja H2R ќе добие значителни подобрувања кои ќе треба да го скротат моторот со зафатнина од 300 коњски сили.

Каде сето ова ќе не одведе засега е непознато. Премногу е доцна да се видат промените кај моделите за 2018 година но во 2019, работите би можеле да бидат навистина интересни.

Би можело да ве интересира

Пол Еспаргаро има само една цел во текот на зимската пауза: Да оздрави.

На два дена пред официјалното претставување на MotoGP тимот на Honda, Хорхе Лоренцо ќе мора да оди на операција

За Аргентинецот, Николас Кавиглиасо, релито Дакар 2019 беше само второ учество на овој настан. Но и покрај тоа, тој доминираше на поголем дел од трката и со неговата Yamaha YFZ-400 успеа да стигне до првата позиција.

МотоГП тимот на Дукати денеска официјално го претстави Desmosedici GP19.

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.