WSBK

Том Сајкс: „Новите правила за моторот се комплетна глупост“

Том Сајкс смета дека новите правила за моторот се комплетна глупост, бидејќи поради нив ќе мора да има поинаков стил на возење.

Следете нè на:

 

Том Сајкс смета дека новите правила за моторот се комплетна глупост, бидејќи поради нив ќе мора да има поинаков стил на возење.

Според новите правила, моторите во WSBK класата ќе мора да имаат „balancing shaft“ што пак значи дека новиот мотоцикл на Kawasaki, ZX-10R, ќе има поинакви карактеристики.

Сајкс смета дека овие промени ќе преставуваат голем проблем за него.

sykes winter test

„Би рекол дека мојот стил на возење е повеќе тркачки. Секогаш сакам остро да влезам и да излезам од свиокот. Со сите овие промени на правилата ќе морам многу да се прилагодам и токму тоа се обидов да го направам во Арагон.“

„Мислам дека тука постигнавме мал напредок. Ќе продолжиме да работиме, но една работа е сигурна. Правилата постојано се менуваат. Мислам дека кога луѓето велат дека шампионатот треба да биде евтин, а правилата постојано се менуваат, не разбираат дека тоа не го прави евтин бидејќи мора да се бара алтернатива. “

„Разочаран сум во однос на тоа во кој правец се менуваат правилата, дека акумулаторите мора да се заменат со генератори. Тоа влијае на она што сакам да го направам со мотоциклот. Ќе се обидам најмногу што можам да бидам компетитивен. Веќе го почнавме тоа во Арагон.“

„Во суштина, тоа е една голема глупост и малку е разочарувачки бидејќи со тоа ќе ми се намалат перформансите. “

„Луѓето можат да кажат што сакаат, но во однос на тоа како возев со мотоциклот, сега сум далеку од тоа. Можам цел ден да ви зборувам, но, таква е ситуацијата и ќе се обидеме да дадеме се од себе.“

Во однос на тоа како досега се одвиваа тестовите додаде: „Да бидам искрен, добри се. Денеска беше прилично мирно. Во однос на перформансите не беше многу добро но сакавме да испробаме некои работи и ги искористивме лошите временски услови за да го направиме тоа.“

„Ако во следните неколку дена временските услови се добри ќе испробаме други работи. Во основа, блиску сме до мотоциклот за следната сезона. Работиме и тестираме колку што можеме повеќе. Шасијата е слична, но моторот е малку потежок.“ 

Би можело да ве интересира

Веќе долги години Suzuki работи напорно од своето седиште во Хамамацу.

„ Во суштина, ние се уште имаме проблеми со тракцијата и со максималната брзина. Ова е главното нешто кое ни недостасува во споредба со останатите “ - Франко Морбидели

Викендов на патеката во Серез, Грција, започнува БМУ Европскиот и Македонскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Стартуваше новата MotoGP сезона. Минатата недела имавме навистина возбудлива трка во Катар. Новата MotoGP трка ни носи и нов Motul Суперфан.

Андреа Довициозо не сака да му посвети големо внимание на резултатот од првите три трки од новата сезона. Од она што можевме да го видиме во Катар, мотоциклите на Ducati беа најбавни во свиоците.

Хорхе Лоренцо верува дека наскоро ќе може да го покаже целосниот потенцијал откако имаше слаб настап за време на дебитанската трка во новиот тим.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.