WSBK

WSB: Реа најбрз, Дејвис дебитираше на новиот V4R

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Следете нè на:

 

Сепак, сите погледи беа вперени кон Чез Дејвис кој го имаше своето деби на новиот Ducati V4 R. Овој модел, кој има 234bhp како и крилца кои многу наликуваат на MotoGP мотоциклите, ги собра сите погледи за време на мото шоуто EICMA.

Дејвис беше за малку побавен од Алекс Ринс а и двајцата возачи заостануваа 1.5 секунди во споредба со Реа.

Британскиот Супербајк шампион, Леон Хаслам, кој дебитираше во Kawasaki Racing го постигна четвртото најдобро време а веднаш зад него беше Микеле Риналди кој од следната сезона ќе настапува за Barni Racing. Вториот мотоцикл на Yamaha со кој настапи Михаел ван дер Марк заврши на шестата позиција.

rea dejvis 01

Новиот тимски колега на Дејвис, Алваро Баутиста, не беше дел од тестот бидејќи ќе учествува на последната трка од MotoGP шампионатот која ќе се вози во Валенсија.

Поради лошите временски услови, вториот ден од тестовите не се оддржа а Дејвис и Риналди комплетираа само 40 круга.

За две недели, возачите кои се дел од Супербајк шампионот се враќаат на патеката во Херез каде што за прв пат ќе им се приклучи и новиот BMW Motorrad тим.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.