WSBK

WSBK: Радикална промена на распоредот на патеката за втората трка

Шефовите на Светскиот Супербајк шампионат објавија радикална промена на распоредот на патеката за втората супербајк трка во обид да се направи шампионатот поинтересен.

Следете нè на:

 

Шефовите на Светскиот Супербајк шампионат објавија радикална промена на распоредот на патеката за втората супербајк трка во обид да се направи шампионатот поинтересен.

Распоредот за втората трка ќе зависи од резултатот кој возачите ќе го постигнат на првата трка, но ќе има и една промена. Возачите кои ќе завршат на првите три места ќе стартуваат од третиот ред, односно од седмото, осмото и деветото место.

photo1 big

Возачите кои ќе завршат на четвртото, петото и шестото место, со новиот распоред ќе стартуваат од првите три места. Возачите пак кои на првата трка ќе завршат од седмото до деветото мето, на втората трка ќе стартуваат како четврти, петти и шести. За останатите возачи ќе важи стариот распоред.

Објавата следува по состанокот на Супербајк комисијата која е составена од спортскиот директор на WSB, Грегорио Лавила, асоцијацијата на производители која е претставена од Таканао Цубоуши, директорот на FIM Резо Булчу, Даниел Карера и Пол Дупарк од Dorna и Чарлс Хенекам и Скот Смарт од FIM.

Трките ќе го задржат истиот дво дневен формат бидејќи неодамнешните извештаи потврдиле дека има зголемување на гледаноста, но исто така ќе има и промени за трките да се приспособат на новата Supersport 300 серија.

WSB исто така ќе ја забрани употребата на скутери кои возачите ги користат за подобро да ја научат патеката.

Ќе биде воведено и „flag-to-flag“ правилото што значи дека возачите ќе може да отидат во гаражата доколку има промена на условите на патеката, а FIM Superstock 1000 Cup  ќе биде преименуван во European Superstock 1000 Championship.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.