Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Не толку одамна, идејата за мотоцикл со издржлива контрола на тракцијата беше нешто незамисливо.  Дури и во 21-от век,кога системите за контрола за стартот, тракцијата и стабилноста во свиоците станаат стандарден дел од дури и најобичните автомобили, производителите на мотоцикли не беа премногу заинтересирани во однос на идејата за електронски промени.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Можеме да ја разбереме поентата на автомобилите кои сами се движат. Мислам дека сите би сакале да можат да го преспијат патот од работа до дома или пак да прочитаат некоја книга за тоа време. Но мотоциклите се малку поинакви.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Чудно е кога ќе дознаеш дека некоја планина за која никогаш не си слушнал е навистина позната. А самото спомнување на името на планината предизвикува возбуда кај сите љубители на автомобили и мотоцикли.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Повеќе артикли...

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами