Занимливости

Автоматскиот систем за сопирање на Honda ќе биде застапен и кај мотоциклите

Автоматскиот систем на сопирање наскоро ќе се најде и кај мотоциклите откако патентот кој беше објавен од страна на Агенцијата за патенти и трговски марки на САД ни откри дека Honda работи на нешто вакво.

Следете нè на:

 

Неколку понови модели на Honda веќе се опремени со „Collision Mitigation“ системот на сопирање. Од компанијата се надеваат дека овој безбедносен систем ќе го имплементираат и кај мотоциклите.

honda motorcycle auto emergency braking in the pipe 115423 1

Но од каде знаете дека тоа е точно? Само погледнете ја операционата скица на овие неодамна објавени патенти. Се спомнува предна и задна независна операција на сопирање која е контролирана од автоматски систем. Исто така се закочуваат и тркалата.Сите овие работи се поврзани со мотоциклите.

honda motorcycle auto emergency braking in the pipe 3

Исто како и оние кои ги има кај автомобилите, и тука системот ја пресметува можноста за судар најверојатно користејќи радар кој се наоѓа на предниот дел на мотоциклот.

Доколку се забележи можност за судар, системот проверува дали радарот веќе ја примил оваа информација со тоа што започнува да го запира мотоциклот. Доколку се случи тоа, системот само обезбедува дополнителен притисок врз сопирањето но го задржува истиот сооднос на предно и задно сопирање.

Во случај возачот да не почнал да притиска на сопирачката, системот најпрво ќе ја вклучи задната сопирачка. Алгоритамот потоа го пресметува коефициентот на триење со површината пред да го одреди лимитот на сопирање.

Доколку сопирањето го достигне лимитот,  системот ќе ја вклучи и предната сопирачка и ќе продолжи така се додека мотоциклот не запре или се додека пречката која е на патот не биде избегната.

Овој систем има логика бидејќи Honda неодамна откри дека работи на концепт на мотоцикл кој може да стои самостојно. Системот користи два активатори кои го прилагодуваат аголот на вилушката и управувањето со помош на компјутер со цел мотоциклот да стои исправено дури и кога не се движи.

Јас верувам дека овие два системи треба да бидат самостојни бидејќи можеби нема на секој возач да му биде удобно да вози мотоцикл кој одеднаш ќе одлучи да запре. Дури иако избегне некаква опасност на патот, возачот може да биде изненаден и да падне од мотоциклот. Погодете кој ќе биде виновен во тој случај.

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.