Занимливости

BMW вели дека ова е иднината на мотоциклите

Германската компанија ја нарекува „BMW Motorrad VISION NEXT 100“ и вели дека концептот ја отелотворува визијата на BMW за возење во поврзан свет.

Следете нè на:

 

Замислете си како се обидувате да ги предвидете работите како што се социјалните медиуми, мобилните телефони, интернетот, комеријалните летови па дури и летовите во вселената, на почетокот на дваесетиот век.

Со оглед на промената која ја има во изминативе 100 години, замислете си како би изгледал светот во наредните 100 години и ќе видите колку залудно може да биде тоа предвидување.

BMW Motorrad VISION NEXT 100 concept 32

Поради тоа, денеска ќе ви ја споделиме визијата на BMW Motorrad за мотоциклите во наредните 100 години.

Германската компанија ја нарекува „BMW Motorrad VISION NEXT 100“ и вели дека концептот ја отелотворува визијата на BMW за возење во поврзан свет.

Во BMW гледаат на мотоциклите како можност за излез од брзорастечкиот дигитален и автоматски свет и нудат нешто вистинско и реално во свет кој се повеќе станува виртуелен.

Но тоа не значи дека  „VISION NEXT 100“ ќе нема хај тек делови. Од компанијата замислуваат футуристички изглед, но инсистираат дека сето тоа ќе остане во позадина и ќе се уклучува само кога е потребно.

Меѓу другите достигнувања се шасијата која ќе се витка при вртење. Ригидноста на шасијата ќе се менува во зависност од брзината на движење. Полесно ќе се врти со помала брзина отколку со поголема брзина.

Тој ќе има големи тркала кои ќе се прилагодуваат во зависност од површината на која се вози.

„BMW Motorrad VISION NEXT 100“ исто така и сам ќе оддржува рамнотежа што значи дека мотоциклот нема да стои исправен само кога е паркиран.  Системот ќе оддржува рамнотежа и кога мотоциклот е во движење.

BMW всушност гледаат иднина во која електрониката е толку напредна што носењето на заштитна опрема ќе биде непотребно. Со тоа, облеката на возачите ќе се базира на удобност наместо на безбедност.

Наместо кацига, возачите ќе имаат визир кој ќе има интегриран дисплеј. Тука возачот ќе може да ги гледа сите информации за неговиот мотоцикл а исто така тој ќе овозможи и поврзување со дигиталниот свет.

Секако, мотоциклот нема да произведува штетни гасови.

Дали е ова иднината? Тоа останува да видиме. 

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.