Занимливости

Bridgestone е блиску до претставување на пневматици без воздух

Доколку погледнете наназад ќе забележите дека пневматиците во изминативе 100 години не се многу променети. Секако, имаше напредок во однос на нивната конструкција и материјалите кои се употребуваат за производство но целокупниот пакет остана воглавно непроменет.

Следете нè на:

 

 

Доколку погледнете наназад ќе забележите дека пневматиците во изминативе 100 години не се многу променети. Секако, имаше напредок во однос на нивната конструкција и материјалите кои се употребуваат за производство но целокупниот пакет остана воглавно непроменет.

Размислувајќи за тоа како возилата, пред се мотоциклите, ќе се движат во иднина, досега видовме неколку обиди да се редизајнираат гумите. Goodyear има интересен концепт со сферичниот дизајн.

И  Bridgestone има напредок во овој оддел. Од компанијата велат дека работат на пневматик кој нема да има воздух во себе и кој ќе користи само поддржувачка структура на гумата.

Bridgestone AirFree tire concept non pneumatic tire 02

За прв пат со ова дебитираа во 2013 година на мото шоуто кое се оддржа во Токио. Од Јапонската компанија велат дека оваа технологија ќе се најде кај превозните средства на две тркала најдоцна до 2019 година. Но не се возбудувајте премногу. Од Bridgestone велат дека целат на велосипедите, а не на мотоциклите.

Иако постојат многу причини зошто ова има повеќе смисла кај велосипедите, сигурно и развојот на овој концепт за мотоциклите нема да биде многу далечен. После се, првите мотоцикли всушност беа велосипеди на кои им беше вграден мотор.

Ваквите гуми бараат помало оддржување и не може да се дупнат или да напукнат. Ќе биде интересно да се види како оваа технологија ќе се покаже во светот на велосипедите и дали Bridgestone ќе продолжи да го развива овој концепт и за автомобилите и за мотоциклите.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.