Занимливости

Ducati Sport 1000 Moto Brilliance Cafe Racer

Денешниот „специјален мотоцикл“ е повторно Café Racer базиран на модел на Ducati. Но за разлика од повеќето слични мотоцикли кои веќе ги имаме видено, овој мотоцикл не доаѓа од познатите Deus, Wrenchmonkee или некои други слични на нив.

Следете нè на:

 

big ducati-sport-1000-moto-brilliance-cafe-racer-10Одлична изработка од страна на еден форумџија

Денешниот „специјален мотоцикл“ е повторно Café Racer базиран на модел на Ducati. Но за разлика од повеќето слични мотоцикли кои веќе ги имаме видено, овој мотоцикл не доаѓа од познатите Deus, Wrenchmonkee или некои други слични на нив.

Оваа одлична машина е всушност замисла на Џеф Роси од Ducati Sportclassic форумот. Тој, исто така, им даде можност на многуте членови на овој специјализиран форум да го следат создавањето на моторот чекор по чекор,од првите скици на хартија до неговото тестирање на пат.

Иако неговата Ducati Sportclassic 1000 основа е лесно препознатлива-и покрај различниот резервоар и седишта-овој мотоцикл не беше едноставно направен. Тој беше изграден речиси од нула. Почетната точка беше Ducati 1000 DS моторот кој беше земен од Paul Smart Sport 1000 Limited Edition. Господинот Роси се ослободи од сите електронски делови и се потпре на старите добри карбуратори. 

Целиот преден дел е од Suzuki GSX-R (целосно прилагоден и со радијални сопирачки), додека држачите и задната суспензија се превземени од Ducati Super Sport 1000 DS. Рамката првично беше онаа од Ducati 999, но Роси ја промени да изгледа на нешто помеѓу Pierobon и елегантните 900цц од седумдесетите години. Бандажите се Black Stone Tek, а задната подрамка е од алуминиум. Рачно изработениот издувен вентил и предната маска со класичен изглед беа специјално направени за овој моторцикл. Роси одлучи да го нарекува „Moto Brilliance“ и планира да го продава како кит кој ќе можете самите да го составите.

Извор: „Ducati Sportclassic

 

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.